Gå til innhold

Hvor mye "glad i" må¨man være for å bli?


Mannen4321

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg får ikke noe svar på mitt første innlegg, så jeg må prøve å forenkle spørsmålet

Hvor mye "glad i", eller "hvor høyt" må man elske en person for å bli i forholdet
Vi har barn samme i barneskolealder

På hvilken måte skal det føles?

Holder det å vite at "egentlig er glad i"? , eller skal man være blind av forelskelse etter 12 år?
Hvor går grensen for nok eller for lite? 

Jeg er på nippet til å si til min kone at mine følelser for henne er døde, men..

- Jeg er redd for å angre

- Jeg er lei meg for at jeg ødelegger hennes liv..

Veldig glad for innspill og spørsmål som gjør ting mer klart for meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Hvis du sier at følelsene er døde så har du brent alle broer, så spar det til du har bestemt deg. Følelser er flyktige. De smetter unna hvis man prøver å kjenne på dem.

Det kan hende du føler annerledes hvis dere får ryddet vekk frustrasjoner. Hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2018 den 13.58, Mannen4321 skrev:

Hei!

Jeg får ikke noe svar på mitt første innlegg, så jeg må prøve å forenkle spørsmålet

Hvor mye "glad i", eller "hvor høyt" må man elske en person for å bli i forholdet
Vi har barn samme i barneskolealder

På hvilken måte skal det føles?

Holder det å vite at "egentlig er glad i"? , eller skal man være blind av forelskelse etter 12 år?
Hvor går grensen for nok eller for lite? 

Jeg er på nippet til å si til min kone at mine følelser for henne er døde, men..

- Jeg er redd for å angre

- Jeg er lei meg for at jeg ødelegger hennes liv..

Veldig glad for innspill og spørsmål som gjør ting mer klart for meg! 

Jeg mener at dersom man virkelig er glad i en person så er det svært vanskelig å forlate personen. Å være glad i betyr utrolig mye i forholdet mitt. Jeg er tiltrukket. Forholdet er ikke 100 prosent rosenrødt, men jeg føler han som en tvillingsjel. Jeg elsker han. Har knyttet meg mye til han. Kjenner du på de følelser jeg berskriver her? 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...