Gå til innhold
AnonymBruker

Nærvær.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så mange mennesker jeg har truffet mer og mindre tilfeldig på min vei i livet har snakket mye og godt om betydningen om å være nærværende i eget og liv og for andre. Eneste person som fremhevet det veldig vanskelige med å leve i nuet var psykiateren jeg gikk hos over en periode i livet.  Som han sa" kun enkelte har den gaven" litt svevende.

Dette med nærvær er i grunnen det vanskeligste av alt synes jeg.

Noen tanker.?

Anonymkode: 0ac96...7a1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bergogdal
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så mange mennesker jeg har truffet mer og mindre tilfeldig på min vei i livet har snakket mye og godt om betydningen om å være nærværende i eget og liv og for andre. Eneste person som fremhevet det veldig vanskelige med å leve i nuet var psykiateren jeg gikk hos over en periode i livet.  Som han sa" kun enkelte har den gaven" litt svevende.

Dette med nærvær er i grunnen det vanskeligste av alt synes jeg.

Noen tanker.?

Anonymkode: 0ac96...7a1

Det er vanskelig...Mitt mål er å bli bedre og bedre til det😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Soletti

Ikke alle har gaven «energi hele dagen» eller «nærvær i seg selv» eller ro i sinnet osv. Jeg synes det var fint at din behandler sa det så kan man jobbe mot ett bedre nærvær uten å bli så skuffet om det ikke går helt. Noe vil man nok uansett lære av en slik prosess. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her