AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Jeg har nokså nylig begynt på Lamictal og svingningene har vært mye verre enn tidligere samt hyppigere. Jeg er alvorlig deprimert. Er det tilfeldig eller kan det være Lamictalen som gjør det? Anonymkode: fdf8b...450 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det er ikke Lamictal som gjør det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, kupton skrev: Det er ikke Lamictal som gjør det. Legen min nevnte at den kan lage litt ubalanse frem til kroppen har vent seg til den, men kanskje hn ikke er oppdatert eller vet nok? Anonymkode: fdf8b...450 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Alt er mulig, men har aldri sett det hos svært mange som jeg har fulgt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 43 minutter siden, kupton skrev: Alt er mulig, men har aldri sett det hos svært mange som jeg har fulgt. Ok, jeg velger å tro at det er en ubalanse jeg er i istedet for det er jeg uten tvil. Anonymkode: fdf8b...450 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.