Gå til innhold
AnonymBruker

Lamictal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har nokså nylig begynt på Lamictal og svingningene har vært mye verre enn tidligere samt hyppigere. Jeg er alvorlig deprimert. Er det tilfeldig eller kan det være Lamictalen som gjør det?

Anonymkode: fdf8b...450

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, kupton skrev:

Det er ikke Lamictal som gjør det.

Legen min nevnte at den kan lage litt ubalanse frem til kroppen har vent seg til den, men kanskje hn ikke er oppdatert eller vet nok?

Anonymkode: fdf8b...450

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
kupton

Alt er mulig, men har aldri sett det hos svært mange som jeg har fulgt. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
43 minutter siden, kupton skrev:

Alt er mulig, men har aldri sett det hos svært mange som jeg har fulgt. 

Ok, jeg velger å tro at det er en ubalanse jeg er i istedet for det er jeg uten tvil.

Anonymkode: fdf8b...450

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her