Gå til innhold

Klarer ikke gå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har skrevet inn tidligere med tittel «Hva gjør jeg?». Gift, tre barn, negativ relasjon pga mye kritikk, lite støtte og nedvurdering opp i gjennom. Ble rådet av flere her inne til å gå. Skjønner at det sikkert er det jeg bør, men klarer det bare ikke. Skal jeg tenke på han og ta ansvar og gå, eller på ungene og bli?

Føler jeg bør gå når det er slik det er nå, men har bare ikke styrken i meg!! Merker foreksempel at jeg spenner hele kroppen om han stryker på meg, vil ikke legge meg fordi jeg stresser med forventning om sex, ønsker ikke lenger kjæreste tid med han, irriterer meg grønn over små ting han gjør, kjenner på mye sinne pga urimeligheter fra han, har i lang tid sett på leiligheter, prioriterer alt annet fremfor han/oss- har med andre ord blitt en kone jeg ikke vil være, mot mannen min! men klarer altså ikke å gå!😣

Klarte å være utro for et år siden (i fylla, engangstilfelle, kun kyssing- uansett totalt uakseptabelt!). Herlig å få litt positiv bekreftelse. Forstår at mannen min trenger ekstra bekreftelse etter dette, men klarer bare ikke gi det i den grad han ønsker! Har ikke kapasitet til mer, ei heller samme behov som han. Jeg mener han må godta denne ulikheten og at mindre sinne+kritikk vil gi mer sexlyst, han mener sexen må  komme først pga det jeg har gjort. Jeg klarer ikke gå på akkord med meg selv lengre:/

Tenker det er best for han at jeg går, men klarer ikke mobilisere styrke til det! Noen råd?

Hilsen Umulig å være, umulig å gå

 

 

Anonymkode: 92b09...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er vanskelig å forlate noen man er glad i. Jeg klarer ikke tanken på å forlate min kjæreste. Jeg elsker han så høyt at jeg har ikke godt av det selv nesten. Men utroskap ville jeg aldri hatt interesse av for sexuellt så er han helt herlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...