AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 At jeg føler meg så schtøgg (stygg) at jeg ikke tør å gå ut og vise meg? Jeg gremmes og skjemmes over utseendet mitt. Nå har jeg bestemt meg for å aldri gå utenfor døra mer. Anonymkode: 4a7c6...d3e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soletti Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Hvor lenge har du holdt på slik? En dag i blandt er det helt ok å vær hjemme men hver dag over tid tenker jeg er ett sykdomstegn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: At jeg føler meg så schtøgg (stygg) at jeg ikke tør å gå ut og vise meg? Jeg gremmes og skjemmes over utseendet mitt. Nå har jeg bestemt meg for å aldri gå utenfor døra mer. Anonymkode: 4a7c6...d3e Ja det er det. Har du en behandler eller fastlege du kan snakke om dette med? Steller du deg, eller har du gitt opp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Jeg føler meg så feit att jeg ikke har lyst å gå ut. Men jeg er feit da.... Litt bedre ble det da jeg anla fullskjegg for jeg ser ikke så tykk i ansiktet ut. Jeg går nå ut allikevel.................... Ikke trådstarter Anonymkode: ac228...557 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 16 timer siden, Soletti skrev: Hvor lenge har du holdt på slik? En dag i blandt er det helt ok å vær hjemme men hver dag over tid tenker jeg er ett sykdomstegn. Jeg har det sånn i perioder på dager, eller uker. Anonymkode: 4a7c6...d3e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 2 timer siden, Kayia skrev: Ja det er det. Har du en behandler eller fastlege du kan snakke om dette med? Steller du deg, eller har du gitt opp? Ja, jeg steller meg. Men vil ikke gå ut og bli ledd av, eller at folk skal tenke stygt om meg. Jeg vil spare både meg selv og andre for slikt. Anonymkode: 4a7c6...d3e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg så feit att jeg ikke har lyst å gå ut. Men jeg er feit da.... Litt bedre ble det da jeg anla fullskjegg for jeg ser ikke så tykk i ansiktet ut. Jeg går nå ut allikevel.................... Ikke trådstarter Anonymkode: ac228...557 Hadde jeg enda vært mann og kunne anlagt skjegg... Ikke det at jeg ønsker å være mann. Jeg er fornøyd med å være kvinne. Men jeg skulle hatt et svært skjegg å gjemme meg bak. Eventuelt kan jeg konvertere til islam og gå med hijab og niqab. Det er enda lovlig å gå med slikt i det offentlige rom. (tuller). Anonymkode: 4a7c6...d3e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Denne perioden begynte med at jeg så et bilde av meg selv fra siden. Fikk helt sjokk... En annen gang ble det utløst da jeg skulle prøve klær i et prøverom hvor det var speil på alle kanter. Da forlot jeg butikken, skyndet meg hjem, og leflet med selvmordstanker. Anonymkode: 4a7c6...d3e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Det beste for meg er nok en verden uten speil, og uten mulighet for bildetaking. Men den verdenen finnes jo ikke, så da får jeg holde meg inne, da. Anonymkode: 4a7c6...d3e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg steller meg. Men vil ikke gå ut og bli ledd av, eller at folk skal tenke stygt om meg. Jeg vil spare både meg selv og andre for slikt. Anonymkode: 4a7c6...d3e Du overvurdere nok i hvilken grad andre reflekterer over ditt utseende. Folk har nok med seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.