Gå til innhold

Er det et sykdomstegn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At jeg føler meg så schtøgg (stygg) at jeg ikke tør å gå ut og vise meg? Jeg gremmes og skjemmes over utseendet mitt. Nå har jeg bestemt meg for å aldri gå utenfor døra mer. 

Anonymkode: 4a7c6...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg føler meg så schtøgg (stygg) at jeg ikke tør å gå ut og vise meg? Jeg gremmes og skjemmes over utseendet mitt. Nå har jeg bestemt meg for å aldri gå utenfor døra mer. 

Anonymkode: 4a7c6...d3e

Ja det er det. Har du en behandler eller fastlege du kan snakke om dette med? Steller du deg, eller har du gitt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så feit att jeg ikke har lyst å gå ut. Men jeg er feit da.... Litt bedre ble det da jeg anla fullskjegg for jeg ser ikke så tykk i ansiktet ut. Jeg går nå ut allikevel....................

 

Ikke trådstarter

Anonymkode: ac228...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Soletti skrev:

Hvor lenge har du holdt på slik? En dag i blandt er det helt ok å vær hjemme men hver dag over tid tenker jeg er ett sykdomstegn. 

Jeg har det sånn i perioder på dager, eller uker.

Anonymkode: 4a7c6...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kayia skrev:

Ja det er det. Har du en behandler eller fastlege du kan snakke om dette med? Steller du deg, eller har du gitt opp?

Ja, jeg steller meg. Men vil ikke gå ut og bli ledd av, eller at folk skal tenke stygt om meg. Jeg vil spare både meg selv og andre for slikt.

Anonymkode: 4a7c6...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg så feit att jeg ikke har lyst å gå ut. Men jeg er feit da.... Litt bedre ble det da jeg anla fullskjegg for jeg ser ikke så tykk i ansiktet ut. Jeg går nå ut allikevel....................

 

Ikke trådstarter

Anonymkode: ac228...557

Hadde jeg enda vært mann og kunne anlagt skjegg... 

Ikke det at jeg ønsker å være mann. Jeg er fornøyd med å være kvinne. Men jeg skulle hatt et svært skjegg å gjemme meg bak. Eventuelt kan jeg konvertere til islam og gå med hijab og niqab. Det er enda lovlig å gå med slikt i det offentlige rom. 

(tuller).

Anonymkode: 4a7c6...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne perioden begynte med at jeg så et bilde av meg selv fra siden. Fikk helt sjokk... 

En annen gang ble det utløst da jeg skulle prøve klær i et prøverom hvor det var speil på alle kanter. Da forlot jeg butikken, skyndet meg hjem, og leflet med selvmordstanker. 

Anonymkode: 4a7c6...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste for meg er nok en verden uten speil, og uten mulighet for bildetaking. Men den verdenen finnes jo ikke, så da får jeg holde meg inne, da. 

Anonymkode: 4a7c6...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg steller meg. Men vil ikke gå ut og bli ledd av, eller at folk skal tenke stygt om meg. Jeg vil spare både meg selv og andre for slikt.

Anonymkode: 4a7c6...d3e

Du overvurdere nok i hvilken grad andre reflekterer over ditt utseende. Folk har nok med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...