Gå til innhold

Ingen mens i pillefri uke


Mia.ot

Anbefalte innlegg

Hei, for 2 måneder siden hadde jeg sex. Typen er i millitæret og har derfor ikke hatt det siden.

Jeg går på p pillene microgynon og for 3 uker siden hadde jeg jo pille fri uke og hadde helt normal blødning. Nå har jeg pillefri uke igjen og er på dag 3, men har ikke fått blødning. Jeg har ikke følt meg noe anderedes siden jeg hadde sex så synes dette er litt rart. Jeg har hatt mensmurringer og følelsen av at mensen kommer snart de siste 3-4 dagene. Noen som har erfaring med dette?

 

 Setter stor pris på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er noen som ikke får menstruasjon i den pillefri uken. Selv om du ikke har hatt sex på to måneder, så ta en graviditetstest bare for en ordens skyld. Er den negativ, så starter du igjen på pillen til vanlig tid, etter en ukes pause.

Det er ikke farlig å miste menstruasjonen på p-pille.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...