AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 Skrevet 14. oktober 2018 Forekommer det bare hos type 1, eller kan det også forekomme hos type2? Jeg har bp2, men opplever psykotiske symptomer i både depressive og hypomane episoder. Så kanskje diagnosen da må endres til type 1? Eller? De psykotiske symptomene er blitt gjenkjent som nettopp det, av behandler. Det er ikke noe jeg innbiller meg. I depressive faser kan jeg f.eks få paranoide forestillinger, og i oppstemte faser kan jeg få.eks. få for meg at jeg er spesielt utvalgt til en stor oppgave. Men det tipper ikke helt over i psykose. Bare nær. Så: Har jeg type 2, eller type 1? Anonymkode: cc6bd...daf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 Skrevet 14. oktober 2018 Ja, jeg begynte etterhvert å lure på om jeg egentlig har bp1. Tusen takk for svar Anonymkode: cc6bd...daf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 Skrevet 14. oktober 2018 57 minutter siden, kupton skrev: Jeg mener det er BP1. Tror du det har noe for seg å be om ny utredning for å få ny diagnose? Eller har det ikke så mye å si om det er type 1 eller 2? Behandlingen er kanskje noenlunde den samme? Anonymkode: cc6bd...daf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.