Gå til innhold

Kjære kupton

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for alle svar du gir her inne, det hjelper mye på forståelsen av ting. 

Jeg lurer på hvordan hypomanier arter seg for personer med engstelig/unnvikende pf.

Er det litt mildere hypomanier enn det som er "vanlig", siden personligheten som ligger i bunnen ikke "tillater" de helt store utskeielsene? Bare en tanke.

Anonymkode: 1cbca...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min BP diagnose har vært usikker i 10 år, men jeg har en sikker unnvikende/engstelig pf og sosial angst diagnose. Etter denne tråden ble jeg nå sikker på at jeg ikke har BP. 

Takk, TS :) 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kupton skrev:

God tanke, men det nok ikke slik. Sykdommen tar kontrollen over personligheten og viljen.

Men om en person som er veldig stille og tilbaketrekt som vanlig, har perioder hvor han et bare mer utadvendt enn han pleier vøre, ssnnenligna med seg selv, på nibå med gjennomsnittet, regnes dette som en DEL av hypomani? Men hypomani har jo flere symptomer.

Anonymkode: 9bcd0...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, kupton skrev:

Kupton liker best å få svare for seg selv. 

Beklager. Det står flere steder på dol, så jeg trodde ikke det hadde noen betydning. Skal aldri gjøre det igjen. 

Anonymkode: 213fa...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kupton skrev:

Kupton liker best å få svare for seg selv. 

Hva ville du sagt om du svarte selv ? 

Anonymkode: 2a6f6...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...