Gå til innhold

Bør jeg satse på xeplion igjen?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Hva er best av å ta latuda og xeplion? Stemmen i hodet forsvant i går, noe jeg syns er veldig rart men det var godt å bli kvitt den. Men lurer på hvorfor den forsvant, sykepleieren mente det kunne ha med fluoxetin å gjøre. Jeg trappet jo ned til 10 mg, og det hjalp? Rart! Rarheten er nok energier jeg får inn, har oppdaget det. Som når sykepleieren var her i dag, vi gikk rundt sykehuset og jeg ble rar. Han sa det var pga inntrykk,jeg mener det er energier. Uansett jeg blir rar,hadde jo mindre rarhet på xeplion så derfor vurderer jeg det. Kan bli rar av å se tv serier også, for mye lyd kanskje? Føler energiene kommer inn gjennom tv. Skal kanskje snakke med psykiater på fredag, men det er jo ikke sikkert siden stemmen er borte nå. Den onde ånden, og rart den forsvant i går siden jeg var stressa pga været. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, stjernestøv skrev:

Hva er best av å ta latuda og xeplion? Stemmen i hodet forsvant i går, noe jeg syns er veldig rart men det var godt å bli kvitt den. Men lurer på hvorfor den forsvant, sykepleieren mente det kunne ha med fluoxetin å gjøre. Jeg trappet jo ned til 10 mg, og det hjalp? Rart! Rarheten er nok energier jeg får inn, har oppdaget det. Som når sykepleieren var her i dag, vi gikk rundt sykehuset og jeg ble rar. Han sa det var pga inntrykk,jeg mener det er energier. Uansett jeg blir rar,hadde jo mindre rarhet på xeplion så derfor vurderer jeg det. Kan bli rar av å se tv serier også, for mye lyd kanskje? Føler energiene kommer inn gjennom tv. Skal kanskje snakke med psykiater på fredag, men det er jo ikke sikkert siden stemmen er borte nå. Den onde ånden, og rart den forsvant i går siden jeg var stressa pga været. 

Du bør ta det psykiateren skriver ut.

Anonymkode: 3aaab...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Hva er best av å ta latuda og xeplion? Stemmen i hodet forsvant i går, noe jeg syns er veldig rart men det var godt å bli kvitt den. Men lurer på hvorfor den forsvant, sykepleieren mente det kunne ha med fluoxetin å gjøre. Jeg trappet jo ned til 10 mg, og det hjalp? Rart! Rarheten er nok energier jeg får inn, har oppdaget det. Som når sykepleieren var her i dag, vi gikk rundt sykehuset og jeg ble rar. Han sa det var pga inntrykk,jeg mener det er energier. Uansett jeg blir rar,hadde jo mindre rarhet på xeplion så derfor vurderer jeg det. Kan bli rar av å se tv serier også, for mye lyd kanskje? Føler energiene kommer inn gjennom tv. Skal kanskje snakke med psykiater på fredag, men det er jo ikke sikkert siden stemmen er borte nå. Den onde ånden, og rart den forsvant i går siden jeg var stressa pga været. 

Hva var årsaken til at du sluttet på Xeplion sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør ta det psykiateren skriver ut.

Anonymkode: 3aaab...849

Han vil jeg skal ta xeplion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Fionys skrev:

Hva var årsaken til at du sluttet på Xeplion sist?

Ville bli meg selv igjen, og likte ikke de klumpene jeg fikk, ville ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, kupton skrev:

Anbefaler deg å ta Trevicta. Det er det samme som Xeplion, men det holder med en sprøyte hver 3. måned.

Ja det hadde vært noe for meg, men måtte vel ta xeplion en stund først da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det hadde vært noe for meg, men måtte vel ta xeplion en stund først da? 

Mener det er unødvendig om du har brukt Xeplion tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kupton skrev:

Mener det er unødvendig om du har brukt Xeplion tidligere.

Ok. Skal si det til psykiateren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...