AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Kan man «møte veggen»/få en ny, alvorlig depresjon hvis man daglig utsetter seg for en betydelig sterk angst uten noen form for bedring (selv etter iherdig jobbing)? Har utsatt meg for meget sterk angst hver dag på jobben i over ett år. Jeg kjenner at det begynner å tære veldig på meg - kroppen og psyken sier liksom at nå klarer vi snart ikke mer. Jeg har begynt å tenke på å se meg om etter ny jobb fordi jeg sliter sånn med det, for det er ingenting å gjøre med det, men jeg er ikke optimistisk. Anonymkode: 5a1c4...eba 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Ps. Det har ikke noe med jobben å gjøre. Det skyldes utelukkende meg og ting jeg sliter med, og det er ikke mer å gjøre, har mistet alt håp. Nå må jeg bare fokusere på å holde ut fremover - er bare så redd for at det stopper selv til slutt og da er det for sent, har opplevd det før Anonymkode: 5a1c4...eba 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soletti Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Det korte svaret er ja. Det lange er også ja. Ta vare på deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Takk for svar, Soletti. Anonymkode: 5a1c4...eba 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.