Gå til innhold

Billig støvsuger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke støvsuger. Har dårlig økonomi og har kun brukt kost og en liten håndstøvsuger for å få bort støv og rusk med. Veldig tungvint å gjøre rent på den måten. 

Er det noen som vet om en plass de selger brukbare men billige støvsugere? . Fortvilt over hvor mye rusk og støv det blir liggende igjen hele tiden. Får jo ikke alt med meg uten støvsuger..  

Noen tips ? 

Anonymkode: 0c97e...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, laban skrev:

https://gjerrigknark.com/b-varer

Evt. legg ut annonse under "Ønskes kjøpt" på finn.no Men da har du jo ingen garanti akkurat.

Takk for tips. Jeg må kjøpe en støvsuger så fort jeg har penger til det. Må kjøpe en så billig som mulig. Og en som funker. 

Ellers : noen som har tips om hvordan holde det rent og ryddig uten støvsuger? Jeg rister stueteppene.    Jeg bruker kost.  Og en bitteliten håndstøvsuger... Men det er ufattelig tungvint og strevsomt. 

Anonymkode: 0c97e...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke støvsuger. Har dårlig økonomi og har kun brukt kost og en liten håndstøvsuger for å få bort støv og rusk med. Veldig tungvint å gjøre rent på den måten. 

Er det noen som vet om en plass de selger brukbare men billige støvsugere? . Fortvilt over hvor mye rusk og støv det blir liggende igjen hele tiden. Får jo ikke alt med meg uten støvsuger..  

Noen tips ? 

Anonymkode: 0c97e...86b

Elkjøp har en til 249,- kr.

https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/M85VCB17E/matsui-stovsuger-m85vcb17e

Anonymkode: 87f29...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips. Da kjøper jeg den. For det et helt forferdelig slitsomt å måtte gå rundt med kost og å riste tepper osv m.  Blir jo aldri helt rent . Så takk for tips. Har full opprydning. 

Anonymkode: 0c97e...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takker så mye for tipset. Da har jeg bestillt denne støvsugeren. Og endelig skal huset bli ordentlig rent.:) 

Anonymkode: 0c97e...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker så mye for tipset. Da har jeg bestillt denne støvsugeren. Og endelig skal huset bli ordentlig rent.:) 

Anonymkode: 0c97e...86b

Så bra :-)

Inntil den kommer, så kan du jo bare ta en fuktig klut og vaske golvene med? Teppene må jo ristes da, men der det er golv, kan du bruke klut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, påskelilje skrev:

Så bra 🙂

Inntil den kommer, så kan du jo bare ta en fuktig klut og vaske golvene med? Teppene må jo ristes da, men der det er golv, kan du bruke klut.

Ja, jeg bestillte den for den var jo rimelig. Egentlig skulle jeg ikke tatt meg råd til en sånn, men det er veldig strevsomt å ikke ha rene gulv, og måtte bøye seg alle veier. Så jepp : jeg er storfornøyd med linken jeg fikk om en så billig støvsuger :) . Litt ryddighet er viktig. Og takk for tips. Jeg skal ta en fuktig klut og vaske gulvene med. Teppene rister jeg, men håndstøvsugeren orker jeg ikke å bruke lenger,  for den er liten og jeg må bøye meg og får vondt i ryggen av å gå rundt med den. Den fanger ikke opp noe særlig. Den klarer kun å ta opp små rusk, men det er mye rusk som den ikke klarer :) 

Stresset, men alt skal bli ryddig ;) Godt med støvsuger. Hva skal man gjøre uten en sånn? :) Er vanskelig uten. Jeg har vært uten i et halvtår. Og jeg ser jo det. Tar jeg sterkt lys på så ser jeg at jeg har mye støv overalt ;) 

Anonymkode: 0c97e...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...