Gå til innhold

Vond lukt nedentil etter ny partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en ny partner for noen måneder siden. Jeg har vært plaget med kløe og en stram lukt av underlivet etter det. Kan det skyldes sopp? 

Anonymkode: 07f6f...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en ny partner for noen måneder siden. Jeg har vært plaget med kløe og en stram lukt av underlivet etter det. Kan det skyldes sopp? 

Anonymkode: 07f6f...7e5

Wooops . Fint om moderator flytter denne til gynekologiforumet. Jeg trykket innlegget inn på feil sted ha ha 

Anonymkode: 07f6f...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har bakteriell vaginose? Ikke uvanlig å få dette med ny partner og ny bakterieflora. Stram lukt nedentil er uansett god nok grunn til legebesøk, bestill time du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres nok helt korka ut, men jeg husker det rådet ble gitt i en legespalte jeg leste for "hundre år siden." Det kan hjelpe å smøre seg med naturell yoghurt, som inneholder en bakterieflora som er sunn. Eventuelt kan du forsøke soppmiddel, men virker ikke det er det nok lurt med et legebesøk selv om det neppe frister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en ny partner for noen måneder siden. Jeg har vært plaget med kløe og en stram lukt av underlivet etter det. Kan det skyldes sopp? 

Anonymkode: 07f6f...7e5

Ja, det kan være at du reagerer på sæden. Ikke uvanlig i begynnelsen. 

Du får kjøpt Canesten på apoteket uten resept. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Dette høres nok helt korka ut, men jeg husker det rådet ble gitt i en legespalte jeg leste for "hundre år siden." Det kan hjelpe å smøre seg med naturell yoghurt, som inneholder en bakterieflora som er sunn. Eventuelt kan du forsøke soppmiddel, men virker ikke det er det nok lurt med et legebesøk selv om det neppe frister. 

Det skal hjelpe det ja. Lege og helsesøster sa det til meg en gang i tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 time siden, MxxM skrev:

Det skal hjelpe det ja. Lege og helsesøster sa det til meg en gang i tiden. 

I følge et gammelt innlegg gynekologen her inne skrev, har hun ikke tro på disse kjerringrådene med youghurt og edikk. 

Hvis det er sopp er det  enkelt å fikse det med Canesten ( min erfaring)  og legetime skulle være unødvendig. 

Vond lukt stemmer ikke helt med sopp tror jeg, men det er verd å prøve det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wooops . Fint om moderator flytter denne til gynekologiforumet. Jeg trykket innlegget inn på feil sted ha ha 

Anonymkode: 07f6f...7e5

Ja, rart at ikke moderator flytter denne tråden. 

Anonymkode: 8dc59...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...