Monicar Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Hei 😀 er det farlig å gå på Ritalin når man har angst? Får du utskrevet Ritalin når man har ADHD med har også generell angst med panikkanfall? Kan man bruke sobril og Ritalin? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Det er ikke farlig, men ritalin kan gi økt angst, særlig hvis en allerede har en angstlidelse. Det er likevel ikke gitt at ritalin vil gjøre angsten verre. Selv har jeg hatt en angstlidelse. Da jeg begynte på ritalin hadde jeg en mild variant av denne lidelsen, og ritalin gjorde ikke angsten verre. Jeg har faktisk blitt helt frisk fra angsten. Anonymkode: a39ee...add 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg måtte slutte på ritalin, da den ga meg mye mer angst. Anonymkode: b0a80...06c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Noen får angst av adhd, og da kan adhd-medisiner hjelpe positivt mot angsten. Men en bivirkning av sentralstimulerende er angst, så det kan slå den veien også. I følge felleskatalogen kan man kombinere ritalin og sobril, men sånt må du ta med legen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.