Gå til innhold

Vært borte noen år, har NHD sluttet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ser det er lenge siden NHD har svart oss på forumet. Jeg har vært borte noen år. Kunne tenkt å spørre han om noe, men han har kanskje sluttet? Noen som vet?

Anonymkode: bd246...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NHD har sluttet, men forumet har fått en uformell ressurs som kaller seg Kupton, som er like flink! ;) 

Anonymkode: 779b8...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NHD har sluttet, men forumet har fått en uformell ressurs som kaller seg Kupton, som er like flink! ;) 

Anonymkode: 779b8...5f8

Kult. Men er Kupton lege? Eller hva slags bakgrunn har Kupton?

Anonymkode: bd246...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, kupton skrev:

Kupton er bare Kupton 😀

Men svar da Kupton 😉 Hvorfor kan du svare på så mye? Hvorfor kan du så mye😂

Anonymkode: bd246...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men svar da Kupton 😉 Hvorfor kan du svare på så mye? Hvorfor kan du så mye😂

Anonymkode: bd246...c29

Jeg synes vi skal respektere Kuptons svar og ikke mase om det. Det er mange flinke personer her inne, og vi har intet krav på å vite hva slags bakgrunn hver enkelt har. 

Anonymkode: e0df0...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men svar da Kupton 😉 Hvorfor kan du svare på så mye? Hvorfor kan du så mye😂

Anonymkode: bd246...c29

Hvordan vet du at "kupton svarer på så mye" når du har vært "borte i noen år"? Er du muligens en anonym versjon av kupton selv? 😂

Anonymkode: a7a92...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nhd har historisk personlighetstype😅

Anonymkode: a7a92...50b

Er ikke noe som heter det. Du tenker nok på histrionisk. ;)

Men uansett, jeg tror ikke han har/er det. Han er helt oppegående og frisk i hodet, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, anbr42 skrev:

Er ikke noe som heter det. Du tenker nok på histrionisk. ;)

Men uansett, jeg tror ikke han har/er det. Han er helt oppegående og frisk i hodet, mener jeg.

Det var kanskje en spøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

 

Ser det er lenge siden NHD har svart oss på forumet. Jeg har vært borte noen år. Kunne tenkt å spørre han om noe, men han har kanskje sluttet? Noen som vet?

Anonymkode: bd246...c29

Ja, han er pensjonist nå.

 

Anonymkode: 19bb6...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Villanda skrev:

Det var kanskje en spøk? 

Ja, jeg tror jeg skjønte det nå da du sa at det kanskje var en spøk. "Historisk" fordi han har vært her så og si hele tida gjennom dols historie/levetid. (Eller tolker jeg det feil nå også?)

🤔🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, anbr42 skrev:

Ja, jeg tror jeg skjønte det nå da du sa at det kanskje var en spøk. "Historisk" fordi han har vært her så og si hele tida gjennom dols historie/levetid. (Eller tolker jeg det feil nå også?)

🤔🙄

Ja han er historisk.

Men svært konservativ. Jeg foretrekker yngre folk i helsevesenet av den enkle grunn at jeg ønsker ikke å bli elektrosjokka.

Anonymkode: a7a92...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, anbr42 skrev:

Ja, jeg tror jeg skjønte det nå da du sa at det kanskje var en spøk. "Historisk" fordi han har vært her så og si hele tida gjennom dols historie/levetid. (Eller tolker jeg det feil nå også?)

🤔🙄

Det jet husker best ifra nhd var en gang i 97 tror jeg det var da nhd satt i bursdag hos kongen på 17.mai

Anonymkode: a7a92...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han er pensjonist nå.

 

Anonymkode: 19bb6...148

Vi har ikke noe med å svare for han, han liker best å svare for seg selv. Det må vi respektere. 

Anonymkode: e0df0...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja han er historisk.

Men svært konservativ. Jeg foretrekker yngre folk i helsevesenet av den enkle grunn at jeg ønsker ikke å bli elektrosjokka.

Anonymkode: a7a92...50b

Nå er du frekk.

Anonymkode: 19bb6...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr i dag har vi kun en gynokolog tilknyttet vårt forum. Psykia AS er tidvis innom og er godkjent firmabruker. Ellers finnes det inget annet autorisert helsepersonell tilknyttet vårt forum.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupton er kupton som han selv sier. Er ikke det greit? Om jeg skal være litt frimodig, så sier jeg meg sikker på at det er en person  som vet veldig mye, og som vi kan ha tillit til. Tror nok ikke det er så attraktivt for leger å svare gratis på nett, så det er godt vi har noen her vi kan stole på likevel :) DOL ble jo etter hvert ødelagt. Vi hadde spesialister tilknyttet mange fora her. Tannlege, infeksjonsmedisiner, en gjeng allmennleger, gynekologen som fortsatt er her, farmasøyt, idrettslege, indremedisiner, plastisk kirurg... En hel haug. Men konkurransen fra lommelegen, onlinelege, eksperthjelp... Den ble nok for hard. At det ble opprettet et forum for alternativ medisin betjent av allmennlege med stor kompetanse på dette falt nok heller ikke i helt god jord blant en del av de som var tilknyttet. Så DOL skrantet til det vi har i dag. I det minste er det mye erfaringskompetanse til stede her. Det kan vi være glade for. Koster ikke en krone, og kan ofte være vel så nyttig som det legene sitter inne med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...