Gå til innhold

Kjønnsvorter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en jente på 20 år som har oppdaget to slimhinnefliker på den ene siden av de indre kjønnsleppene. De ser ut som to nupper. Rett ved siden av har jeg to hvite klumper, den ene er litt øm å ta på. Den ene er egentlig bare en flekk og kan minne litt om en stor fordyce spot. Jeg er ikke seksuelt aktiv, men er livredd for at det likevel kan være snakk om kjønnsvorter. De har vært der i over 6 mnd og det har ikke blitt bedre eller verre. Ingen plager/smerter fra underlivet  

Tanker om hva det kan være? Har jeg grunn til bekymring?

Anonymkode: 544fc...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du kan nok utelukke at det er kjønnsvorter. De indre kjønnsleppene har rikelig med talgkjertler som kan gi området er nuppet utseende (jeg har aldri hørt om 'fordyce spot', men har googlet og det er det samme som talgkjertler. Ikke noe å bry seg om.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Takk for svar! 

Hva kan da de hudflikene være? De er samme farge som slimhinnen ellerst men stikker ut hvis du skjønner? De ser ikke ut som talgkjertler. 

Anonymkode: 544fc...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Da må jeg undersøke deg for å utale meg. Få din lege til å se på dem, men det er sannsynligvis ikke noe å bry seg om.

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...