AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 Skrevet 18. oktober 2018 Hei! Er ikke diagnostisert med angstlidelse, og håper det jeg sliter med nå er forbipasserende pga midlertidig stress-situasjon i livet. Har nå fått "kontroll" på det ytre og befinner meg på et stabilt sted fysisk og i relasjonene mine. Problemet er at jeg får panikkangst-aktige anfall der jeg ikke får puste, føler jeg må hoste og kaste opp, kjenner meg skikkelig skjelven og urolig i kroppen, kan sitte i en stund. Det er ikke noe tankekjør som leder opp til det, det kjennes og oppleves som at kroppen bare tar kontrollen. Det kan komme når jeg slapper av i sofaen og ser på en tv serie, så kjenner jeg bare at det kommer. Er det noen som har noen tips til å klare å roe meg ned i det øyeblikket jeg kjenner at det kanskje er på vei? Hjelper pusteøvelser? Anonymkode: c3df9...d28 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 Skrevet 18. oktober 2018 Sønnen min (21) har det slik. Han er henvist til en som har spesialisert seg på angst. Anonymkode: ed03a...916 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.