Gå til innhold

Hva er forskjellen på kontoutskrift og siste bevegelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt tungvint . Jeg fikk beskjed om å ta kopi av siste bevegelser i banken min for de siste 3 måneder via å gå inn på siste bevegelser i banken istedet for å gå på arkiv å ta bankutskrift. Jeg forstår ikke forskjellen? Bankutskrift viser vel det samme? Noen som vet ? ... 

Anonymkode: ae7cc...cbc

Fortsetter under...

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 19.10.2018 den 5.18):

Bankutskrift viser vel det samme?

Ekspander  

For tidligere måneder skulle jeg tro det blir nøyaktig det samme (får ikke testet det nå). For inneværende måned kan nok "siste transaksjoner" være mest oppdatert.  Men det kan også være variasjoner mellom de ulike nettbankene. Får du ikke se den på forhåndsvisning før du evt. skriver ut, slik at du kan sammenlikne?

Skrevet
  laban skrev (På 19.10.2018 den 8.36):

For tidligere måneder skulle jeg tro det blir nøyaktig det samme (får ikke testet det nå). For inneværende måned kan nok "siste transaksjoner" være mest oppdatert.  Men det kan også være variasjoner mellom de ulike nettbankene. Får du ikke se den på forhåndsvisning før du evt. skriver ut, slik at du kan sammenlikne?

Ekspander  

Jeg skal sammenligne, for det blir mye mer tungvindt å skrive kontoutskrift fra siste bevegelser. Jeg tror det skal være det samme. Må sjekke. 

Skrevet

Ekspander  

Vet du hvordan man tar utskrift fra mine bevegelser i banken istedet for å gå på bankutskriften? Jeg skal søke om noen stønader, men vet ikke hvordan jeg skal ta utskrift fra mine bevegelser i banken. 3 måneder frem i tid. Men jeg kan sikkert ta skjermbilde å sende dem, men det blir ekstremt masse dokumenter å sende på epost til kontoret.... 

Skrevet

Ekspander  

Det står at jeg må gå til arkivet når jeg går nedover på siste bevegelser i nettbanken, og det står i banken at der står alle transaksjoner, så jeg forsøker meg med å sende utskrift fra arkivet. Eneste mulighet for å få alle transaksjoner med. 

Skrevet

Du trenger siste transaksjoner for inneværende måned - for avsluttede måneder har du kontoutskrift. På den måten har man oversikt over alle bevegelser på konto - helt oppdatert. 

Annonse

Skrevet
  E7H7 skrev (På 19.10.2018 den 10.30):

Du trenger siste transaksjoner for inneværende måned - for avsluttede måneder har du kontoutskrift.

Ekspander  

Det var det jeg forsøkte å si ovenfor her.

Skrevet
  laban skrev (På 19.10.2018 den 10.37):

Det var det jeg forsøkte å si ovenfor her.

Ekspander  

Ja, men siden det virket som om ts likevel var i tvil forsøkte jeg å svare enda kortere og mer konkret. 

Skrevet
  E7H7 skrev (På 19.10.2018 den 10.52):

Ja, men siden det virket som om ts likevel var i tvil forsøkte jeg å svare enda kortere og mer konkret. 

Ekspander  

Helt i orden, jeg ville bare si at jeg var helt enig med deg :D  Jeg tok det etter hukommelsen, så det var fint med en bekreftelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...