Gå til innhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skrive uten at det blir misforstått. Har tatt kontakt her noen ganger før og mange ganger med føden for å ta ctg og ultralyd. Jeg har kjent av- og på med liv hele tiden. Ifølge ctg og ultralyder ser alt fint ut. Men til tross for det klarer jeg ikke å roe meg! Blir aldri klok på bevegelsesmønsteret til fosteret, fordi den har ingen mønster. Blir helt gal! Den siste uka og vel så det har det vært betraktelig stille inne i der. Det vil altså si at når jeg våkner om morgenen er hun helt stille. Altså hun beveger seg ikke med mindre jeg selv har gjort en bevegelse. Hvorfor det? Er hun så «slapp» som i at det er noe galt at hun kun beveger seg hvis hun blir fremprovosert? Det kan vel ikke være bra? Magefølelsen min sier hele tiden at det ikke er bra, selv om alle sjekker jeg tar sier det motsatte. Føler at det ikke er noe piff i henne. Blir så veeeldig redd og kan ikke holde på å ringe føden hele tiden. For de fleste så virker det som om at de kun har hatt en eller to opplevelser med lite liv. Men her er det maaange ganger slik, samtidig som om jeg har hatt en uke med full rulle hele tiden, som igjen var unormalt. Klarer ikke glede meg eller ha et forhold til ho i magen. Er rett og slett psykisk tungt å gå gravid. Er 34+4 uker og ønsker bare å bli ferdig! Er hele tiden redd for at hun skal dø i magen min og det er en veldig veldig vond følelse i tillegg til å føle seg gal!

Anonymkode: 06a98...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Vi kommer vel ikke videre med trøstende ord til deg. Så det er bare å se frem til fødselen og få det overstått, men så kommer det vel nye bekymringer? Det er ikke bra for et barn med en mor som er så bekymret, som du er. Kanskje du har behov for hjelp fra psykolog?

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...