Gå til innhold

hvorfor?

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

Hei kjære venn!

Ja si det du...har selv lurt litt på det jeg.Har jo mange venner i rundt meg,og jeg snakker jo med andre om tinga mine,nå også om ting som har plaget meg innmari.Men du.....jeg tror det er for att vi er alene om akkurat vår opplevelse,våre følelser,de er bare våre,selv om kansje sier de føler det som oss,ja så er det alikevel våre følelser vi kjenner på.

Selv om vi er 4 til sammen som har opplevd min onkel,så er det bare meg som har akkurat mine følelser.Forstår du.

Ingen andre kan kjenne åssen akkurat du har det,selv om du får vite noen føler det som deg.Det blir en smule tryggere,men du er forsatt alene om akkurat dine ting,dine føleleser,dine tanker,om dine opplevelser.

Dette ble kansje veldig rotete,men håper du forstår litt av det jeg nå mener.

Mange gode tanker til deg,fra meg som også føler meg dønn alene om mitt.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44510-hvorfor/#findComment-167652
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...