AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hjelper det å ta Sobril mot mani inntil jeg kommer meg til apoteket å få henta ut AP? Anonymkode: b51f9...1b1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Ja, det gjør det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 1 minutt siden, kupton skrev: Ja, det gjør det. 45-50 mg? Anonymkode: b51f9...1b1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 45-50 mg? Anonymkode: b51f9...1b1 Svaret er ulovlig på DOL. Har du ikke fått noen instruksjoner om slikt av din behandler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, kupton skrev: Svaret er ulovlig på DOL. Har du ikke fått noen instruksjoner om slikt av din behandler? Det er 7 år siden jeg gikk til behandler så husker faktisk ikke hva han ba meg om å ta. Tror han var veldig i mot benzo, men ba meg ta en større dose AP.. Benzo har jeg fått av fastlegen, og han anbefaler 10 mg ved behov, men det hjelper INGENTING.. Nå tror jeg faktisk ikke fastlegen heller er klar over at jeg kan bli manisk.. Anonymkode: b51f9...1b1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Alle med BP1 bør ha så mye AP liggende hjemme som tilsvarende meget voksne doser i minst 4 døgn. Snakk med legen din om at du får dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, kupton skrev: Alle med BP1 bør ha så mye AP liggende hjemme som tilsvarende meget voksne doser i minst 4 døgn. Snakk med legen din om at du får dette. Takk for din tid i kveld. Skal ta det opp med legen. Anonymkode: b51f9...1b1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.