Gå til innhold

Kupton-andre. Hjelper det mot mani?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

45-50 mg?

Anonymkode: b51f9...1b1

Svaret er ulovlig på DOL.

Har du ikke fått noen instruksjoner om slikt av din behandler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kupton skrev:

Svaret er ulovlig på DOL.

Har du ikke fått noen instruksjoner om slikt av din behandler?

Det er 7 år siden jeg gikk til behandler så husker faktisk ikke hva han ba meg om å ta. Tror han var veldig i mot benzo, men ba meg ta en større dose AP.. Benzo har jeg fått av fastlegen, og han anbefaler 10 mg ved behov, men det hjelper INGENTING.. Nå tror jeg faktisk ikke fastlegen heller er klar over at jeg kan bli manisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle med BP1 bør ha så mye AP liggende hjemme som tilsvarende meget voksne doser i minst 4 døgn. Snakk med legen din om at du får dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, kupton skrev:

Alle med BP1 bør ha så mye AP liggende hjemme som tilsvarende meget voksne doser i minst 4 døgn. Snakk med legen din om at du får dette.

Takk for din tid i kveld. Skal ta det opp med legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...