Gå til innhold

Du som svarer nedlatende på innlegg om suicidalutet/villet egenskade


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har aldri vært min mening og jeg beklager ubeteksommheter og dumheter. Jeg forstår også at dette handler om annet enn å " gå bananas".

Anonymkode: caf33...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har aldri vært min mening og jeg beklager ubeteksommheter og dumheter. Jeg forstår også at dette handler om annet enn å " gå bananas".

Anonymkode: caf33...f3c

Da håper jeg de det gjelder leser dette. Det er ikke meg du har svart. Ts

Anonymkode: e0b8d...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link til en interessant og reflektert artikkel. Aldri likt det begrepet jeg heller, selv om jeg har fått det på trykk etter jeg hadde fått behandling på somatisk for kuttskader; dette er en tid siden. Min kloke behandler ristet på holdet, og sa hun syntes det var bedre å si tilbakevendende selvmordsproblematikk. Det synes jeg passer bedre for meg i alle fall, for jeg går ikke rundt og er suicidal til en hver tid. Men i sykdomsperioder er risikoen til stede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...