Gå til innhold

Årets TV aksjon....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man vippse penger når de kommer på døra? Har ikke tatt ut kontanter og synes det er "flaut" å ikke gi noe..

Anonymkode: 98c3f...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De seneste åra har ingen kommet hit. Ikke der jeg bodde mye før heller. For få bøssebærere og strøk med mye trapper. Ei på jobben var bøssebærer et år og  hun fortalte de ikke synes det var merkelig at folk ikke kunne gi slik på stående fot. Alle har jo ikke TV og flere steder var folk i skralle forfatning når de omsider lukket opp døra. Mange har kanskje gitt noen kroner til bøssebærere på gata på vei til butikken eller til sent giro. Mange av de på TV lever i helt andre verdener tror jeg er jo ofte bare merkelige.

Anonymkode: d36a3...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de så og si hvert år. I morgen kommer jeg ikke til å lukke opp. Gir ikke til kristne organisasjoner uansett hvor gode de er. Fordi jeg misliker kristendom.

Anonymkode: 82341...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være.et telefonnummer man kan ringe for å donere en sum. Man kan ringe flere ganger om man ønsker å gi mer. I år har jeg tilfeldigvis cash, så da vil jeg svært gjerne gi til en en eventuell bøssebærer. Kirkens bymisjon fortjener denne TV-aksjonen; de gjør så fantastisk mye bra for de som lever på skyggesiden i samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ofte at det er så veldig mange gode formål gjennom hele året synes jeg. Men jeg liker også å kunne gi. Det gjør vel alle. De var her i år. Tror det var familie til den lokale eiendomsmegleren.De ønsker et generasjonsskifte i nærmiljøet leste jeg i avisen. Det vistnok så mange barnefamilier som trenger husvære og som mange som ønsker å bo her i distriktet. Noe som er rart da alt som er av arbeidsplasser her er en mengde barnehager kjøpt på krita av Ap styret i kommunen. Det et så merkelig på vår jord. Synes slike støttetiltak burde gis gjennom kommunen og ikke være tigging. Heldigvis ikke ung i dag.Da jeg vokste opp var der ikke mange som turer si noe.

Anonymkode: d36a3...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...