Gå til innhold

Når noen forteller stygge historier om deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ville du taklet rykter som spres om deg? Foreks hvis noen forteller stygge historier om deg? Vi gjør alle feil i livet, og jeg mener at hver sin historie har sine ulike sider. 

Har du opplevd å bli slengt dårlige rykter om? Og hvordan tenkte du i den situasjonen? 

Anonymkode: 52f95...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker at det sier mye om de som snakker. Slike folk gidder jeg ikke forholde meg til. 

Anonymkode: fb971...78f

Bra :). Godt å høre. Jeg tar meg veldig nær av rykteslenging om meg. Jeg vet at det er få som gjør, men jeg blir ganske redd for ryktet om mitt navn, og om andre mennesker kan ta avstand til meg pga rykter. Men det er som sagt : de som gjør det som har et problem. Alle gjør sine feil i livet, og det er som oftest ikke bare en part som gjør noe dumt. Det er også galt å snakke styggt. 

Anonymkode: 52f95...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du taklet rykter som spres om deg? Foreks hvis noen forteller stygge historier om deg? Vi gjør alle feil i livet, og jeg mener at hver sin historie har sine ulike sider. 

Har du opplevd å bli slengt dårlige rykter om? Og hvordan tenkte du i den situasjonen? 

Anonymkode: 52f95...f44

Jeg er heldigvis så lite interessant at det ikke er noen som slenger dritt om meg. Såvidt jeg vet da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg tenker at du må la det ligge og fokusere på livet her og nå og fremover.

Det er sant. De som vil kan få slenge dritt. Men da har de et problem med seg selv. 

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg er heldigvis så lite interessant at det ikke er noen som slenger dritt om meg. Såvidt jeg vet da. :) 

Jeg kunne ønske at jeg var en som lett ble glemt. Jeg håper at jeg blir det :)

Anonymkode: 52f95...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...