Gå til innhold

Blåmerke


 cilie

Anbefalte innlegg

i natt klarte jeg å skalle en del av panna hardt mot fliser. (Helt edru- bare trøtt) Jeg smalt panna så hardt at jeg umiddelbart ble kvalm og det «suset» i ørene. Det er mulig den reaksjonen kom fordi jeg har en svært slitsom uke foran meg, og det vil være svært dumt med en blå panne. Jeg la på litt is, men det gjorde vondt, så det ble kortvarig. 

Nå er den vond, og det ser ut som det blir en stor kul. Den er fortsatt hudfarget. Noen som vet om det vil bli blåmerke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slo panna kraftig under et fall for noen år siden. Ramla i fire-tiden og hele kvelden hadde jeg kun en stor kul. Neste morgen var jeg blå rundt øynene og så ut som jeg hadde blitt mishandlet. 

Får håpe at du slipper å bli like misfarget. 

Anonymkode: ff7c3...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slo panna kraftig under et fall for noen år siden. Ramla i fire-tiden og hele kvelden hadde jeg kun en stor kul. Neste morgen var jeg blå rundt øynene og så ut som jeg hadde blitt mishandlet. 

Får håpe at du slipper å bli like misfarget. 

Anonymkode: ff7c3...f9b

Uff, det hørtes ikke godt ut. Ja, so far so good her. Merker banking og at øyet er litt rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...