Gå til innhold

Liker partneren din Bdsm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjæreste liker ikke bdsm. Sex skal være kjærlighet og snillt ifølge han. Hvordan er det med dere? 

Jeg er enig med kjæresten min at sex er kjærlighet, og den skal være kjærlig. 

 

Anonymkode: 67ca2...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, han er ikke into BDSM. Ikke jeg heller. Det blir liksom litt unaturlig og teatralsk, tenker jeg. 
Likevel har vi ikke så mye kjærlig sex. Litt mer "vill", kanskje, uten å være helt crazy :)

Anonymkode: 025a1...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han er ikke into BDSM. Ikke jeg heller. Det blir liksom litt unaturlig og teatralsk, tenker jeg. 
Likevel har vi ikke så mye kjærlig sex. Litt mer "vill", kanskje, uten å være helt crazy :)

Anonymkode: 025a1...770

Min kjæreste er veldig romantisk når vi har sex. Jeg har aldri opplevd så romantisk sex før. 

Han forteller meg en haug med romantiske kjærlighetserklæringer mens vi har sex. Og gir meg kjærtegn som jeg aldri har opplevd før. 

Jeg har hatt forhold før der det var bdsm i bildet, men i ettertid så hat jeg ingen interesse av det lenger. 

Anonymkode: 67ca2...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste liker ikke bdsm. Sex skal være kjærlighet og snillt ifølge han. Hvordan er det med dere? 

Jeg er enig med kjæresten min at sex er kjærlighet, og den skal være kjærlig. 

Anonymkode: 67ca2...dea

Her var sannelig to ytterpunkter satt opp mot hverandre, syns begge deler høres kjedelig forutsigbart, teatralsk og konstruert ut jeg... 

For meg er god sex som mat&vin som er godt avstemt til hverandre - av og til sparker den av seg, av og til har den lang ettersmak, og av og til er den varm, rund og god mmmm....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste liker ikke bdsm. Sex skal være kjærlighet og snillt ifølge han. Hvordan er det med dere? 

Jeg er enig med kjæresten min at sex er kjærlighet, og den skal være kjærlig. 

 

Anonymkode: 67ca2...dea

Dette var rare greier. Bdsm kan da ha like mye kjærlighet i seg som andre måter å praktisere sex på. 

Anonymkode: 3fc8c...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste er veldig romantisk når vi har sex. Jeg har aldri opplevd så romantisk sex før. 

Han forteller meg en haug med romantiske kjærlighetserklæringer mens vi har sex. Og gir meg kjærtegn som jeg aldri har opplevd før. 

Jeg har hatt forhold før der det var bdsm i bildet, men i ettertid så hat jeg ingen interesse av det lenger. 

Anonymkode: 67ca2...dea

Tror vi er sånn midt i mellom hos oss. Bdsm er det lite med, det tenner ingen av oss, men ellers kan det varierer med en kjappis med noe grovprat eller en lengre runde med mer intimitet. Romantiske kjærlighetserklæringer er det dårlig med uansett. ;) Vi viser at vi elsker hverandre man mange andre måter da og vi er fornøyde begge to og det er jo det viktigste, som hos dere. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, tror ikke det. Jeg har jo hintet om hun ville bindes siden hun var helt oppe i Fifty Shades en periode. Hvis det var hennes fantasi, så kunne jeg vært med på det, men det var det altså ikke. Andre ting fra bøkene har vi eksperimentert litt med, men ikke bdsm. 

Jeg kunne prøvd som en lek eller variasjon, men til syvende og sist er det ikke meg. Jeg kan ta styringen, men fantaserer ikke om å  ha på rare klær, bli kalt "mester" mens hun er veldig underdanig. Jeg er heller ikke den som kommer med kjærlighetserklæringer midt i akten. (Det kan ha skjedd spontant noen få ganger kanskje).

Ganske A4 her i huset altså.

Anonymkode: 4d5b0...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 21.10.2018 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Nei, tror ikke det. Jeg har jo hintet om hun ville bindes siden hun var helt oppe i Fifty Shades en periode. Hvis det var hennes fantasi, så kunne jeg vært med på det, men det var det altså ikke. Andre ting fra bøkene har vi eksperimentert litt med, men ikke bdsm. 

Jeg kunne prøvd som en lek eller variasjon, men til syvende og sist er det ikke meg. Jeg kan ta styringen, men fantaserer ikke om å  ha på rare klær, bli kalt "mester" mens hun er veldig underdanig. Jeg er heller ikke den som kommer med kjærlighetserklæringer midt i akten. (Det kan ha skjedd spontant noen få ganger kanskje).

Ganske A4 her i huset altså.

Anonymkode: 4d5b0...21c

Jeg opplever kjærlighetserklæringer gjennom hele akten. Litt spesiellt for jeg har aldri opplevd det før. 

Anonymkode: 67ca2...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever kjærlighetserklæringer gjennom hele akten. Litt spesiellt for jeg har aldri opplevd det før. 

Anonymkode: 67ca2...dea

Liker du det, eller blir det litt mye? 

Det ville vært unaturlig for meg å si sånt hele tiden, men kanskje det er naturlig for ham. Kanskje han er litt uerfaren og tror at "jo mer, jo bedre."  🤔.

Uansett så høres det bedre ut enn å få kjeft under hele akten, som enkelte tenner på. 

Anonymkode: 4d5b0...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...