Gå til innhold

Vanskeligheter med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

å godta et spesielt menneske her inne. Hun skriver bare tull og svada. Jeg vet ikke hvorfor det irriterer meg så voldsomt. 

Kanskje er jeg et ondt menneske.

Anonymkode: 95947...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, kupton skrev:

Mange synes det blir lettere å akseptere når en ser det som uttrykk for alvorlig psykdom.

Ja, det gjør det mye lettere hvis jeg tenker sånn. Huff, stakkars menneske. 

Anonymkode: 95947...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

å godta et spesielt menneske her inne. Hun skriver bare tull og svada. Jeg vet ikke hvorfor det irriterer meg så voldsomt. 

Kanskje er jeg et ondt menneske.

Anonymkode: 95947...3d0

Hvorfor kan du ikke bare la være å lese det vedkommede skriver? Hun har like stor rett til å være her som deg og meg. Vi kan selv velge hvem vi vil forholde oss til.

Det gjør meg direkte vondt å lese det dere skriver, at det irritererer dere og nærmest ikke er plass til henne her fordi hun er som hun er. 

Anonymkode: 0ceca...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

å godta et spesielt menneske her inne. Hun skriver bare tull og svada. Jeg vet ikke hvorfor det irriterer meg så voldsomt. 

Kanskje er jeg et ondt menneske.

Anonymkode: 95947...3d0

Får alltid så vondt i magen når noen gir uttrykk for å irritere seg uten å nevne navn eller konkret hva det gjelder? Veldig tåkete. Er det jeg som skriver svada og irriterer deg mon tro? I så fall kan du gjerne si det direkte. Men hvis det ikke er meg, er det kanskje andre også som også fikk vondt i magen av å lese det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke bare la være å lese det vedkommede skriver? Hun har like stor rett til å være her som deg og meg. Vi kan selv velge hvem vi vil forholde oss til.

Det gjør meg direkte vondt å lese det dere skriver, at det irritererer dere og nærmest ikke er plass til henne her fordi hun er som hun er. 

Anonymkode: 0ceca...703

Nå overtolker du noe veldig, og legger voldsomme greier inn i dette. Det gjør meg direkte vondt å se at du ikke evnet å forstå hva innlegget mitt handlet om. Jeg får helt vondt i magen jeg, altså...

Anonymkode: 95947...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mëmëso skrev:

Får alltid så vondt i magen når noen gir uttrykk for å irritere seg uten å nevne navn eller konkret hva det gjelder? Veldig tåkete. Er det jeg som skriver svada og irriterer deg mon tro? I så fall kan du gjerne si det direkte. Men hvis det ikke er meg, er det kanskje andre også som også fikk vondt i magen av å lese det. 

Og jeg får alltid så vondt i magen av folk som deg som blir paranoide og selvhenførte og trekker feil konklusjoner.

Siden jeg fikk så vondt i magen nå på grunn av deg, så må jeg på dass å drite nå.

Så til de grader lei politisk korrekte folk som ikke tåler at det stusses og reageres på ting som åpenbart er sykt og rart. 

Men igjen... Jeg har sååå vondt i magen nå jeg, altså... Gidameg! 

Anonymkode: 95947...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mëmëso skrev:

Får alltid så vondt i magen når noen gir uttrykk for å irritere seg uten å nevne navn eller konkret hva det gjelder? Veldig tåkete. Er det jeg som skriver svada og irriterer deg mon tro? I så fall kan du gjerne si det direkte. Men hvis det ikke er meg, er det kanskje andre også som også fikk vondt i magen av å lese det. 

Du kan gå ut fra at det gjelder tråden "Det går på verdiene løs hos så mange i dag tror jeg- ikke bare .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, kupton skrev:

Du kan gå ut fra at det gjelder tråden "Det går på verdiene løs hos så mange i dag tror jeg- ikke bare .....

Litt mer "på" og  irritert enn vanlig, i den tråden "Det går på (..)"?

Ts driver jo litt selvrefleksjon også da. Funderer over hvorfor reagerer sånn. For så vidt greit, men kanskje dumt for den det gjelder og andre som tror det kan gjelde dem, å lese det. 

Anonymkode: 22a5a...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Du kan gå ut fra at det gjelder tråden "Det går på verdiene løs hos så mange i dag tror jeg- ikke bare .....

Nettopp. Og det er mange lignende. Lett å forstå at det er samme person som står bak alt av det. Men hun er som du sier, åpenbart alvorlig syk, så jeg får la være å irritere meg.

Anonymkode: 95947...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg irriterer meg også over de som sier at de "får vondt i magen" av alt. * Gremmmm... 😩

Anonymkode: 95947...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bør det være rom for alle. Jeg tenker det er to ting å gjøre. Enten kun lese det man liker eller strekke ut en hånd og en dose omsorg. Er nok ikke lett å være så syk, vi kan alle trenge litt mere i perioder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, kupton skrev:

Du kan gå ut fra at det gjelder tråden "Det går på verdiene løs hos så mange i dag tror jeg- ikke bare .....

Takk. :)

Det ante meg forsåvidt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...