Gå til innhold

Kjempetrist: når man mistenker kjæresten for utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ville du reagert over følgende: hvis du ser at kjæresten din skriver ord som virker som flørt mot en annen dame på facebook? Skriver at de skal møtes, og jeg vet ikke hvem hun er ? 

Anonymkode: a5e2d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du reagert over følgende: hvis du ser at kjæresten din skriver ord som virker som flørt mot en annen dame på facebook? Skriver at de skal møtes, og jeg vet ikke hvem hun er ? 

Anonymkode: a5e2d...f45

Jeg ville spurt han hvem hun var. 

Med det sagt, jeg ville blitt lei meg, og også irritert, om jeg ble beskyldt for å være utro på bakgrunn av et innlegg på FB og en kaffekopp. Jeg syns det høres ut som du tar sorgene veldig på forskudd her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du reagert over følgende: hvis du ser at kjæresten din skriver ord som virker som flørt mot en annen dame på facebook? Skriver at de skal møtes, og jeg vet ikke hvem hun er ? 

Anonymkode: a5e2d...f45

Jeg kan tenke meg mange grunner til at mann og kvinne avtaler å møtes som ikke betyr utroskap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg ville spurt han hvem hun var. 

Med det sagt, jeg ville blitt lei meg, og også irritert, om jeg ble beskyldt for å være utro på bakgrunn av et innlegg på FB og en kaffekopp. Jeg syns det høres ut som du tar sorgene veldig på forskudd her. 

Jeg later som ingenting for han nå. Men jeg må finne ut hva det var. Jeg er mulig en smule rar og mistenksom, men jeg synes dialogen mellom han og denne kvinnen var veldig rar og mistenkelig. 

Jeg vil ikke ha drama så jeg unngår å spørre han om dette, før jeg har tenkt nøye hva jeg skal si, og hvordan jeg skal gå frem. 

Anonymkode: a5e2d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg kan tenke meg mange grunner til at mann og kvinne avtaler å møtes som ikke betyr utroskap 

Jeg vet. Det kan være helt uskyldig. Så derfor må jeg være forsiktig og late som ingenting inntil jeg har funnet ut hvordan jeg skal håndtere dette. 

Anonymkode: a5e2d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg later som ingenting for han nå. Men jeg må finne ut hva det var. Jeg er mulig en smule rar og mistenksom, men jeg synes dialogen mellom han og denne kvinnen var veldig rar og mistenkelig. 

Jeg vil ikke ha drama så jeg unngår å spørre han om dette, før jeg har tenkt nøye hva jeg skal si, og hvordan jeg skal gå frem. 

Anonymkode: a5e2d...f45

Ingen liker å bli anklaget for utroskap når det ikke stemmer, så du bør ikke lage drama nei. Men det er helt naturlig at du spør hvem hun er, en gang det passer seg sånn, type «du, hun der Maria på FB, hvem er hun? Gammel venninne eller?». IKKE spør på messenger eller SMS, men vent til dere er sammen og det passer sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet. Det kan være helt uskyldig. Så derfor må jeg være forsiktig og late som ingenting inntil jeg har funnet ut hvordan jeg skal håndtere dette. 

Anonymkode: a5e2d...f45

Satser man på hverandre er man nødt til å vise hverandre tillit, evt inntil ene parten har vist at h*n ikke var tilliten verdig. Ellers har man ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker gnistrer det litt mer av.  Det kan jo være noe helt uskyldig som en kaffekopp med politiske samtaler eller noe. Hvis kjæresten din ellers er en som snakker sant ville jeg spurt om dette og sagt fra om hva jeg i forbifarten hadde sett og spurt hvor mye jeg skulle legge i vår relasjon fremover. 

Sliter kjæresten din med psykoser og kanskje litt dårlig impulskontroll. Begynnende psykose. ?Tror det er hemmelige beskjeder fra " rommmet" av største viktighet for menneskeheten å besvare eller noe. Om ikke du har observert feil da. Er kjæresten din " utenfor sitt normalområdet av adferd om dagen" . Kanskje kjæresten din blir presset av noen. At noe i miljøet på jobben eller noe ikke er bra for han. Mobbing eller kommentarer på nett?

Anonymkode: 088b7...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Xtra skrev:

Satser man på hverandre er man nødt til å vise hverandre tillit, evt inntil ene parten har vist at h*n ikke var tilliten verdig. Ellers har man ingen ting.

Det er sant , men de skrev til hveandre på en merkelig måte. Men det viser seg å se ut til å være en kusine etter å ha sett nedover på hennes facebook . Det står en dialog med henne der, og der skriver han: til min kusine, og noe mer. 

Man må ha tillit. Jeg ville ikke si dette til han fordi jeg ville ikke lage dramatikk. Men nå har jeg funnet ut av dette på egen hånd ;) 

Anonymkode: a5e2d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Xtra skrev:

Satser man på hverandre er man nødt til å vise hverandre tillit, evt inntil ene parten har vist at h*n ikke var tilliten verdig. Ellers har man ingen ting.

Det er helt sant. Jeg stolte på han. Men jeg slet med å forstå de kommentarene og sammenhengen på facebook, men nå forstår jeg. 

Anonymkode: a5e2d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Kayia skrev:

Ingen liker å bli anklaget for utroskap når det ikke stemmer, så du bør ikke lage drama nei. Men det er helt naturlig at du spør hvem hun er, en gang det passer seg sånn, type «du, hun der Maria på FB, hvem er hun? Gammel venninne eller?». IKKE spør på messenger eller SMS, men vent til dere er sammen og det passer sånn. 

Enig med deg. Man må få spørre, men det viktige er å spørre i virkeligheten istedet for via meldinger. Jeg har erfaringer fra før med at menn kan bli sure om man forsøker å prate dialog om viktige ting via meldinger, og da kan det ødelegge alt. Og det blir bare drama av det. Så viktig å roe ned, og forsøke å finne ut selv, og spørre på en slik måte du sier. Jeg har funnet ut at dette heldigvis er et familiemedlem av han. 

Anonymkode: a5e2d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet ut at dette heldigvis er et familiemedlem av han. 

Ta lærdom av det - ikke all vennlig kontakt med personer av motsatt kjønn er grunn til å mistenke utroskap. Mesteparten av det våkne livet foregår med buksene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, laban skrev:

Ta lærdom av det - ikke all vennlig kontakt med personer av motsatt kjønn er grunn til å mistenke utroskap. Mesteparten av det våkne livet foregår med buksene på.

Hehe , jeg vet. ;) 

Men det var ordene som de brukte osv, som fikk meg til å tro det var ren flørting , men jeg ville ikke si noe som helst om situasjonen til han. Jeg latet som om alt var greit. Men sjekket såklart ut litt rundt situasjonen for å finne ut hvem hun var osv. :D . 

Anonymkode: a5e2d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, laban skrev:

Ta lærdom av det - ikke all vennlig kontakt med personer av motsatt kjønn er grunn til å mistenke utroskap. Mesteparten av det våkne livet foregår med buksene på.

Jeg følte meg sjalu, men så var det kun en kusine  ;) Jaja, sånn er livet hehe. 

Anonymkode: a5e2d...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...