Gå til innhold

Jeg får ikke lov til å være deprimert😶


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Familien min er nesten irriterte på meg for at jeg er deprimert. Jeg har alt. Et sted å bo, alt av materielle ting, jeg har venner, kjæreste og familie. Jeg skal på to ferier snart. Likevel er jeg deprimert. For å være ærlig føles det som om livet mitt har nådd slutten, og det kjennes som om jeg har en ond, vond og mørk klo rundt hjertet og sjela. Jeg prøver å være takknemlig, og å ta meg sammen, men jeg har så intenst vondt, og tankene mine er bare mørke og negative. Hvorfor er det slik når jeg har all grunn til å være tilfreds med livet? 

Anonymkode: 85060...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det uhyggelig sårt når familien og nærmeste pårørende ikke skjønner at depresjon er en sykdom. Du har all min forståelse og medfølelse, men jeg har dessverre ingen kloke ord å gi. Bare en virtuell klem fra en som forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du har alt det du ramser opp, hvorfor er du deprimert da? Hva er du misfornøyd med? Er du deppa fordi du bare får 50likes på facebook, mens vennene dine får 100 eller hva er det?

Hilsen venneløs

Anonymkode: c117b...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viss du har alt det du ramser opp, hvorfor er du deprimert da? Hva er du misfornøyd med? Er du deppa fordi du bare får 50likes på facebook, mens vennene dine får 100 eller hva er det?

Hilsen venneløs

Anonymkode: c117b...42d

Kjære venneløs. Hva tenker du selv om svaret ditt? 

Anonymkode: a674d...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viss du har alt det du ramser opp, hvorfor er du deprimert da? Hva er du misfornøyd med? Er du deppa fordi du bare får 50likes på facebook, mens vennene dine får 100 eller hva er det?

Hilsen venneløs

Anonymkode: c117b...42d

Jeg er ikke misfornøyd med noe. Facebook bryr jeg meg ikke om. Jeg hadde aldri blitt deprimert på grunn av antall likes på Face.

Anonymkode: 85060...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...