AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Jeg tror jeg har bipolar lidelse og at jeg har opplevd minst en langvarig blandet episode. Denne perioden opplevdes som ren tortur, og ble etterfulgt av en kraftig depresjon. Noen som har opplevd en slik episode som ønsker å dele sin erfaring? Anonymkode: 49ae6...81d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 I følge en psykiater har jeg høyst sannsynlig hatt en blandet episode på om lag en uke. Følte meg faktisk gal. Vanskelig å forklare, men jeg ville løpe opp fjellet i nærområdet, samtidig som jeg hadde lyst til å hoppe foran en lastebil. Følte meg energisk og at alt rundt meg gikk så ufattelig sakte (som typisk "tankekjør" ved (hypo)mani). Men samtidig følte jeg meg forferdelig. Svingte også mellom rare versjoner av noe som føltes som sammensetninger av hypomane og depressive symptomer. F.eks helt "i hundre" inni hodet, men tiltaksløshet som ved depresjon. For å deretter føle meg uovervinnelig mens jeg gråt og ville dø. Om dette var en blandet episode vet jeg jo egentlig ikke, kan godt være at denne legen har feil. Men jeg følte meg gal, og det var verre enn depresjon, og uten tvil verre enn enn hypomani, selv om jeg også hater hypomani. Trodde at det aldri kom til å gå over, men det gikk over like fort som det begynte. Aldri opplevd noe lignende siden. Anonymkode: d812d...694 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Det står blandet episode i mange av epikrisene mine der jeg har vært lagt inn 1-2 mnd for mani og psykose og også vært deprimert et par uker, trodd jeg var besatt av en demon og sånn hatt kroppslige vrangforestillinger som de kalte det, noe jeg tror var bivirkning av abilify for det har forsvunnet på xeplion 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.