Gå til innhold

?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg sover dårlig om nettene og har migrene på andre dag på rad, kan det ha noe med at jeg har halvert latuda? Vurderer å trappe opp igjen, skal på treningspoliklinikken i morgen og kan ikke ha migrene da eller være rar. Da får jeg vel ikke være med, er jo inntaksmøte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg sover dårlig om nettene og har migrene på andre dag på rad, kan det ha noe med at jeg har halvert latuda? Vurderer å trappe opp igjen, skal på treningspoliklinikken i morgen og kan ikke ha migrene da eller være rar. Da får jeg vel ikke være med, er jo inntaksmøte. 

Jeg fatter ikke hvorfor jeg gidder skrive dette, men hvorfor i alle dager driver du på sånn med medisinene hele tiden?! Det er klart det går ut over hele deg når du styrer og begynner på nye medisiner, halverer etter kort tid, kutter ut og begynner på noe nytt igjen og igjen og igjen.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg fatter ikke hvorfor jeg gidder skrive dette, men hvorfor i alle dager driver du på sånn med medisinene hele tiden?! Det er klart det går ut over hele deg når du styrer og begynner på nye medisiner, halverer etter kort tid, kutter ut og begynner på noe nytt igjen og igjen og igjen.... 

Jeg vet ikke, er vel bare sånn. Men nå føler jeg meg så rar at jeg ikke orker dette, så tror jeg trapper opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet ikke, er vel bare sånn. Men nå føler jeg meg så rar at jeg ikke orker dette, så tror jeg trapper opp igjen. 

Det blir litt dumt å holde på med slik ansvarsfraskrivelse. Du burde følge rådene til legen din. 

Anonymkode: 44201...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir litt dumt å holde på med slik ansvarsfraskrivelse. Du burde følge rådene til legen din. 

Anonymkode: 44201...16c

Ansvarsfraskrivelse? Det holder jeg ikke på med, tar ansvar for meg selv og min psyke. Det er da ikke andre som gjør det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ansvarsfraskrivelse? Det holder jeg ikke på med, tar ansvar for meg selv og min psyke. Det er da ikke andre som gjør det? 

Du roter det bare til. Hør på psykiateren din og hans råd.

Anonymkode: 6fd26...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du roter det bare til. Hør på psykiateren din og hans råd.

Anonymkode: 6fd26...008

Å ta xeplion? Trodde jeg kunne begynne direkte med trevicta jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å ta xeplion? Trodde jeg kunne begynne direkte med trevicta jeg. 

Overlat medisinvurderingene til psykiateren.

Anonymkode: 6fd26...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overlat medisinvurderingene til psykiateren.

Anonymkode: 6fd26...008

Tja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet ikke, er vel bare sånn. Men nå føler jeg meg så rar at jeg ikke orker dette, så tror jeg trapper opp igjen. 

Men så ustabil som du er nå har du vel ikke vært før? Nå har jeg inntrykk av at du bytter medisiner og trapper opp og ned hver uke om ikke enda oftere? Sier seg selv at det ikke kan være bra i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Men så ustabil som du er nå har du vel ikke vært før? Nå har jeg inntrykk av at du bytter medisiner og trapper opp og ned hver uke om ikke enda oftere? Sier seg selv at det ikke kan være bra i lengden.

Skal prøve å holde meg på en stabil dose nå. Jeg styrer på ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tja....

Når du går til tannlegen, forteller du tannlegen hva han skal gjøre og hvordan det skal gjøres?

Tror ikke det. Overlat dette til folk som kan det.

Anonymkode: 6fd26...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når du går til tannlegen, forteller du tannlegen hva han skal gjøre og hvordan det skal gjøres?

Tror ikke det. Overlat dette til folk som kan det.

Anonymkode: 6fd26...008

Nei gjør jo ikke det. Men føler det er jeg som styrer psykiateren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei gjør jo ikke det. Men føler det er jeg som styrer psykiateren. 

Og det er vel der problemet ligger?

Anonymkode: 6fd26...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...