Gå til innhold

Rarheten igjen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Var på dps i går, fikk et treningsopplegg av en fysioterapeut så nå skal jeg trene to ganger i uken. Bare det at jeg er så rar i dag,og har gangsperr noe hun sa jeg måtte regne med. Men det er denne rarheten som plager meg,og til vanlig er det jo andre folk der. Gruer meg til å sette i gang, men vil jo komme i bedre form da. Men det blir vanskelig å gjennomføre hvis jeg er så rar. Lurer virkelig på hva den rarheten er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gangsperre blir bedre av å bevege på seg. 

Tror du bare må overse den rarheten å trene for ellers kommer du aldri i gang med noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fionys skrev:

Gangsperre blir bedre av å bevege på seg. 

Tror du bare må overse den rarheten å trene for ellers kommer du aldri i gang med noe som helst.

Ok. Men den rarheten er så regjerende,alt blir så fjernt og tåkete. Er det andre som er rar i hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så desperat for å finne ut hva dette er, kommer til å spør psykiateren. Lurer på om det er energier jeg da,føles ut som det strømmer i kroppen og hodet. Nesten som jeg har hull i hodet, at hodet er en sil. Vil bare at dette skal forsvinne. Lurer på om det var mindre rarhet på xeplion, men husker ikke helt. Kanskje jeg bare skal prøv det igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen andre forstår hva du mener med rarhet, det kan bety hva som helst. Uansett ikke underlig at du blir litt rar av å tulle med medisiner som du gjør.

 

Håper du får hjelp og finner god medisinering som du aksepterer å gå på over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Xtra skrev:

Ingen andre forstår hva du mener med rarhet, det kan bety hva som helst. Uansett ikke underlig at du blir litt rar av å tulle med medisiner som du gjør.

 

Håper du får hjelp og finner god medisinering som du aksepterer å gå på over tid.

Rarhet er psykotiske symptomer. 

Anonymkode: be1a9...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Xtra skrev:

Ingen andre forstår hva du mener med rarhet, det kan bety hva som helst. Uansett ikke underlig at du blir litt rar av å tulle med medisiner som du gjør.

 

Håper du får hjelp og finner god medisinering som du aksepterer å gå på over tid.

Psykiateren forstod heller ikke hva jeg mente med rarhet, og det er så frustrerende! Ja håper det ordner seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rarhet er psykotiske symptomer. 

Anonymkode: be1a9...20c

Tror du virkelig det? Kan det hjelpe med xeplion? Tar latuda nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, elina777 skrev:

Vet ikke hva det er, men kjente meg litt igjen på abilify. Det er borte på xeplion 

Ok.Kanskje jeg skal satse på xeplion da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du er kommet et godt stykke videre mtp. trening, Stjernestøv! Håper og tror det kan gjøre deg godt. 

Denne rarheten kan kanskje være et uttrykk for angst? Hva om du prøver å la det få være, det er neppe farlig og det virker såpass diffust at du kanskje aldri finner ut hva det er. Det blir bare stressende å gruble på. Går det an å tenke noe sånt som «Nå kjenner jeg dette. Det er ubehagelig, men jeg vet det går over»? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok.Kanskje jeg skal satse på xeplion da. 

Jeg syntes du skal følge medisinrådene til psykiateren.

Anonymkode: f8a93...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mari- skrev:

Så bra at du er kommet et godt stykke videre mtp. trening, Stjernestøv! Håper og tror det kan gjøre deg godt. 

Denne rarheten kan kanskje være et uttrykk for angst? Hva om du prøver å la det få være, det er neppe farlig og det virker såpass diffust at du kanskje aldri finner ut hva det er. Det blir bare stressende å gruble på. Går det an å tenke noe sånt som «Nå kjenner jeg dette. Det er ubehagelig, men jeg vet det går over»? 

Håper det blir bra, er bare så spent. 

Mulig det er angst, det kommer bare. Finner kanskje aldri ut hva det er nei, men har vært mye rarhet men det går over til slutt ja. Bare veldig ekkelt å være i det, spørs om jeg klarer å trene da men skal presse meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes du skal følge medisinrådene til psykiateren.

Anonymkode: f8a93...394

Han vil jeg skal ta xeplion. Målet er trevicta, det var mitt ønske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Tror du virkelig det? Kan det hjelpe med xeplion? Tar latuda nå. 

Ja, det er det. 

Anonymkode: be1a9...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleieren mente rarheten var angst siden det forsvant med vival. Var ikke sikkert xeplion virket på det, så det virker ikke på angst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...