Villanda Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Nå har jeg venta til kampen er ferdig, og etter Kuptons ligning vant laget mitt. 😉. Har det fortsatt bra. Kanskje vært litt mer sliten i innimellom, men det er nok normalt. Denne uken har vært enda mer krevende enn forrige uke. Likevel har jeg fått gjort litt mer en jeg har måttet, uten å ha stressa med det på forhånd. Er ikke hypoman. Var forberedt på mer uro og dårligere søvn. Tvert i mot sover jeg mer sammenhengende. Men sånn egentlig er jo kampen evigvarende. De spiller offensivt nå, men det kan jo snu. Håper da det er som i barnefotballen, at hvis de ligger langt under motstanderen, får de flere spillere på banen. Tar jo bare 150 mg. nå. Endret 28. oktober 2018 av Villanda 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2018 Tilskuer til ekte kamp. Sist jeg var her var mitt mål å ha en vegg å lene seg mot. Nå er det å følge med på kampene. Er som en helt annen person enn i sommer, og det føles så bra. 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.