Gå til innhold

Operasjon for rødmere!

Anbefalte innlegg

Gjest rødmer22

Er en kar på 22 som rødmer ekstremt i sosiale sammenhenger. Kan være rød i kinnene i lengre tid og det forsvinner når jeg kommer vekk av denne sosiale situasjonen. Er helt Invalid av denne sykdommen og har slitt mye med selvmordstanker. Har hatt dette lenge.

Noen som har tatt denne operasjonen, så er jeg kjempetakknemlig om du svarer og vil dele erfaringene dine med meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44525-operasjon-for-r%C3%B8dmere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Rødming skyldes at blodårene i huden utvider seg. Meg bekjent finnes det ingen operasjon for dette. Hvis du sliter med vonde tanker, må du i første opmgang snakke med fastlegen din eller en psykolog!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...