Gå til innhold

Jul allerede😱


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som begynner tidlig med å styre med julen. Allerede nå snakker hun bare om hva hun har baket og hva hun skal bake. Og snakker om jul hele tiden. Blir gal av det. Jeg orker ikke å styre med jul før i Desember 

Anonymkode: 823de...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår ikke hva folk styrer sånn med, julen varer bare noen dager. Men folk pynter jo mye før da,men det kan jo være koselig det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg liker ikke jula. så jeg pynter ikke, baker ikke, eller noe. Bare fikser noen gaver, det er det hele. Nå kommer jeg til dekket bord hver julaften da, så det er jo koselig det. Men det holder med de få timene på julaften. I år er vel julaften på en mandag, så det blir jo maks uttelling for de som jobber. Men for en slask som meg, er det mange rød dager, og det liker jeg ikke. Mørkt er det også. Nei, jul er ikke min favoritthøytid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ei venninne som begynner tidlig med å styre med julen. Allerede nå snakker hun bare om hva hun har baket og hva hun skal bake. Og snakker om jul hele tiden. Blir gal av det. Jeg orker ikke å styre med jul før i Desember 

Anonymkode: 823de...892

Jeg elsker jul! 😍 Baking er det alt for tidlig til, men jeg har begynt med julegavene ja. :) Sydde nettopp en gave til kjæresten, har sydd en del ting som andre skal få, har flere på lista og har kjøpt noen gaver. Greit å spre det litt utover så ikke alt kommer på desemberlønna, så jeg tar det når jeg kommer på det.

Pynter til jul første adventshelga her hos meg selv, hos kjæresten starter jeg da med adventslys og julegardiner, resten kommer litt etterhvert der.

Men 1. januar er det over og da ryker alt ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe julemenneske og synes det holder med jul sånn fra en uke før og en uke etter. Og da føles det på høy tid å hive ut juletre og julepynt 😀. For meg er det kos med jul når jeg ikke drar den ut. Hadde jeg begynt tidlig i desember ville jeg gått lei før julaften. Julegavene ordner jeg stort sett siste to ukene før jul, om jeg ikke mot formodning kommer på eller over noe som jeg tenker måtte passe til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn til baking da særlig brød, men det er mye til begynnelsen av det nye året. Begynne med en ny giv og bake brød og kaker selv. Alt er ikke så lett å legge om til nye livsstil. Men det er veldig surt og kaldt om dagen synes jeg. Har vært på nett å kjøpt meg mer varmende fottøy til turbruk. ( snart jul og snart bursdag)

Synes ikke det er så tidlig julestyr som før om årene i år. Media ellers virker alt bare misjonerende nå  om dagen synes jeg.

Anonymkode: 5b17a...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hverken baker eller pynter til jul, er ikke spesielt glad i jula. Har for mange dårlige minner. Nå er jeg borte på julaften å av og til i romjula da. Men jeg har begynt med julegavene. Rett og slett for å få det til å gå rundt økonomisk. Om jeg ikke liker selve jula så liker jeg å gi gaver til de jeg er glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ei venninne som begynner tidlig med å styre med julen. Allerede nå snakker hun bare om hva hun har baket og hva hun skal bake. Og snakker om jul hele tiden. Blir gal av det. Jeg orker ikke å styre med jul før i Desember 

Anonymkode: 823de...892

Be henne roe egget. Det har ikke vært Halloween ennå jo! :o 

Juleforberedelser begynner tidligst 1. søndag i advent, evt 1. desember, selv for juledillere som meg selv! :D 

 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel kanskje mange som bare reiser til sommer og varme i Syden i år også kanskje.😊

Selv trives jeg best hjemme med litt hobbies og god musikk.

Håper ikke programmene blir mye forstyrret med valgkampoppkjøringen som vel alt er såvidt startet i NRK synes jeg.

Håper været blir bra.

 

Anonymkode: 5b17a...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir vel kanskje mange som bare reiser til sommer og varme i Syden i år også kanskje.😊

Selv trives jeg best hjemme med litt hobbies og god musikk.

Håper ikke programmene blir mye forstyrret med valgkampoppkjøringen som vel alt er såvidt startet i NRK synes jeg.

Håper været blir bra.

 

Anonymkode: 5b17a...058

Nå hørtes du besten ut som en gjennomsnittlig DOL-bruker. Og det var kanskje målet? 😉🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir vel kanskje mange som bare reiser til sommer og varme i Syden i år også kanskje.😊

Selv trives jeg best hjemme med litt hobbies og god musikk.

Håper ikke programmene blir mye forstyrret med valgkampoppkjøringen

Har den startet allerede? 10 måneder før valget? 

Anonymkode: 63a48...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere når julenissen kommer til din stue med alle gavene og snøen drysser i julekortstemning? Sier " Takk jeg er dessverre syk i dag og tar ikke imot besøkende"?

Anonymkode: 5b17a...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var julenisse om jul og påskeharen om påske før flesteparten av oss tok fri en stund ,der jeg for flere år siden jobbet. Koselig tradisjon. Burde også vært litt sang kanskje. Håper de fortsatt  har mulighet til det i de sikkert der også trangere tider.😊

Anonymkode: 5b17a...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...