Gå til innhold

Hukommelse - depresjon

Mëmëso

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget at jeg ikke husker en del ting litt tilbake i tid, i tiden før sykehuset som jeg skal ha gjort og ikke gjort, og jeg skjønner virkelig ikke at jeg ikke husker det. Det er ikke store ting, men sånn som at jeg ikke turte å lukke opp døra når det ringte på. Har derfor også "løyet" for behandleren og nektet for dette som mannen min har fortalt han, fordi jeg trodde det ikke stemte, men som jeg har funnet ut etterpå at stemte. Og sånn er det med mer. Er forvirret over hva som faktisk er sant og ikke, det gjelder forsåvidt årevis tilbake i tid. Blir så flau over dette kaoset og virrvaret. Behandleren tar meg i løgn hele tiden, uten at jeg helt vet at jeg lyver eller hva det egentlig er jeg lyver om. Høres dette helt sært ut, og hva gjør jeg med det? Tror dere behandleren tenker at jeg lyver bevisst? Han må jo sikkert tenke at jeg er helt kokko? Blir så flau.

Endret av Mëmëso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, MxxM skrev:

Er det dette som er kognitiv svikt? 

Vet ikke. I tillegg glemmer jeg nøkler her, bankkort der, og kommer hjem med halvparten av det jeg skulle ha på butikken. Glemmer navn på steder, og kommer ikke på ord. Går snart rundt meg selv. Men disse tingene kjenner jeg igjen fra tidligere depresjoner, og synes ikke er like ekkelt som det i startinnlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...