AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg er så sliten av å ha det vondt hele tiden. Hva skal jeg gjøre? Hva gjør andre? Føler jeg har en evigvarende kamp med følelsene.. Anonymkode: 44ab2...542 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så sliten av å ha det vondt hele tiden. Hva skal jeg gjøre? Hva gjør andre? Føler jeg har en evigvarende kamp med følelsene.. Anonymkode: 44ab2...542 Tja.., prøver finne ut hvordan få det bedre. Søker hjelp. Forsøker å holde ut. Prøver å sove. Prøver å avlede meg selv. Er det hele tiden eller en periode nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Det går utover mye i hverdagen. Har vært ganske intenst siste halve året. Anonymkode: 44ab2...542 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Andelen sykemeldte er mye økende tror jeg. Anonymkode: de2df...ba5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg får prøve å holde ut litt til. Takk for svar Anonymkode: 44ab2...542 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villanda Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går utover mye i hverdagen. Har vært ganske intenst siste halve året. Anonymkode: 44ab2...542 Kontakt med noen i hjelpeapparatet? Hvis ikke kan du kanskje be om hjelp, først hos fastlegen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Man bør ta kontakt i tide ellers kan man lett falle mellom stoler og få problemer i rettighetene. Ikke bare å isolere seg i hjemmet i håp om at helseplager skal " gå over". Man må stå på for seg selv i dag er min erfaring. Ingenting kommer gratis. Anonymkode: de2df...ba5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.