Gå til innhold

Hvordan er dagene dine?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, MxxM skrev:

Hva gjør du om dagene? Hva gir livet ditt mening?

Ikke stort, men har begynt å trene to dager i uken. Det er da noe å gå til. Familien gir livet mitt mening, snakker jo med dem daglig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, MxxM skrev:

Hva gjør du om dagene?

Lite.

37 minutter siden, MxxM skrev:

Hva gir livet ditt mening?

Bortsett fra hobbies, lite.

Anonymkode: ccf59...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke stort, men har begynt å trene to dager i uken. Det er da noe å gå til. Familien gir livet mitt mening, snakker jo med dem daglig. 

Det er viktig å ha noe å gå til, og så er det viktig å røre på seg, så det er bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller spill, henger på DOL, trener eller går tur (har faktisk begynt å se frem til dette nå, så dette gir litt mening), prøver å gjøre litt i huset, spiser lunsj på jobb en gang eller to i uka, og går til lege/psyk. Grubler meg halvgal dog, omtrent konstant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer hus og hjem. Det hangler og går sånn tålelig bra. Forbereder vinter og glatt føre og skal på kirkegården snart igjen. Kjøpt inn mat så jeg står han av langt over jul. 

Tenker i det stille at vi er nok bare ikke alle like utpregede sosiale kontaktdyr tror jeg bare. Sånn er det bare for min del.

Anonymkode: 11a30...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg av og til og tidvis ganske ofte at : " Bare søppel er søppel". For å si det med rene ord om mulig.😁

Anonymkode: 11a30...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store deler av dagene mine går til soving, så har jeg barn og hus som trenger sitt + et par hunder, ja arbeider et par timer enkelte dager når jeg har energi til det. Familie og venner er viktig + alle de bitte små gledene i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fionys skrev:

Store deler av dagene mine går til soving, så har jeg barn og hus som trenger sitt + et par hunder, ja arbeider et par timer enkelte dager når jeg har energi til det. Familie og venner er viktig + alle de bitte små gledene i hverdagen.

Er viktig å ta vare på de bittesmå gledene i hverdagen også, lett å glemme dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MxxM skrev:

Er viktig å ta vare på de bittesmå gledene i hverdagen også, lett å glemme dem. 

Ja det er lett å glemme dem, men jeg tror kanskje de er de viktigste å huske på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vasket tøy, vasket badet, gått tur i skogen, øvelseskjørt med dattera, laget pizza og festet tråder på strikketøyet. Så en fin film i stad 😊 "Bryllup i Italia" eller noe sånn. 

Nå skal jeg egentlig feste trådene ferdig, men jeg har en pause mens jeg doler og kikker litt på Vera 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det mye som skjer som burde gitt livet mitt mening, men stadig vekk dukker lysten til å bare forsvinne fra alt og alle opp..

Anonymkode: ff879...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trøstespiser, røyker, og ellers venter til kvelden skal komme slik at jeg kan ta kveldsmedisinene og legge meg. Nå for tiden føler jeg at hver dag handler om å komme gjennom den uten å gjøre alvor av de forbaskede selvmordstankene som har tatt over hjernen min. Noen dager drikker jeg for å få fred fra de tyngste tankene.

 

 

Anonymkode: f4553...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller på slike tunge dager musikk som " All you need is love". Ellers beste hits av Johnny Logan og vår norske Tør Endresen.

Spiller i mitt hode ,for platesamlingen og så mye gikk til gjenvinning i rydde-prosessen jeg satte i gang da jeg en stund trodde jeg hadde råd til å flytte.

Anonymkode: 11a30...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trøstespiser, røyker, og ellers venter til kvelden skal komme slik at jeg kan ta kveldsmedisinene og legge meg. Nå for tiden føler jeg at hver dag handler om å komme gjennom den uten å gjøre alvor av de forbaskede selvmordstankene som har tatt over hjernen min. Noen dager drikker jeg for å få fred fra de tyngste tankene.

 

 

Anonymkode: f4553...27e

Kjenner meg mye igjen i deg, selv om jeg har en jobb som opptar mye av tiden. I det siste har jeg også begynt å se frem til å ta medisinene mine om kvelden og legge meg. Håper dette er en forbigående periode i livet

Anonymkode: 1f9fb...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...