Gå til innhold

Smertetak i beina pga depot

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Etter at jeg fikk xeplionsprøyta sist har jeg fått tak av smerter i beina særlig på nettene, men også nå på ettermiddagen idag, tatt 600 mg Ibux som ikke har hjulpet. Har ringt fastlegekontoret om magnesium, men ikke fått enda, men vil det hjelpe? Den magnesium jeg kjøper på apoteket hjelpere iallfall ikke... frister lite å ta mer depot når jeg får slike smerter. Får se om ibuxen hjelper etterhvert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/445337-smertetak-i-beina-pga-depot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, elina777 skrev:

Etter at jeg fikk xeplionsprøyta sist har jeg fått tak av smerter i beina særlig på nettene, men også nå på ettermiddagen idag, tatt 600 mg Ibux som ikke har hjulpet. Har ringt fastlegekontoret om magnesium, men ikke fått enda, men vil det hjelpe? Den magnesium jeg kjøper på apoteket hjelpere iallfall ikke... frister lite å ta mer depot når jeg får slike smerter. Får se om ibuxen hjelper etterhvert

Jeg sa jeg fikk smerter i kroppen sist jeg tok xeplion men de trodde ikke på meg, etter jeg sluttet forsvant smertene. Jaja hadde vondt innimellom men ikke hver dag, får ikke håpe det kommer denne gang. Hjelper magnesium på smerter? Jeg tar magnesium. Kanskje akineton hjelper på smertene? 

Gjest elina777
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg sa jeg fikk smerter i kroppen sist jeg tok xeplion men de trodde ikke på meg, etter jeg sluttet forsvant smertene. Jaja hadde vondt innimellom men ikke hver dag, får ikke håpe det kommer denne gang. Hjelper magnesium på smerter? Jeg tar magnesium. Kanskje akineton hjelper på smertene? 

Jeg får sånn restless legs-smerter av alle antipsykotika unntatt abilify, men har ikke fått det før nå av xeplion fordi jeg har tatt magnesium... men nå kom skikkelige tak av smerter...

Annonse

1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg får sånn restless legs-smerter av alle antipsykotika unntatt abilify, men har ikke fått det før nå av xeplion fordi jeg har tatt magnesium... men nå kom skikkelige tak av smerter...

Å restless legs, da skal akineton hjelpe. Har du prøvd det?

Gjest elina777
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å restless legs, da skal akineton hjelpe. Har du prøvd det?

Bare når jeg har vært innlagt, men Ibux hjelper vel så bra, men dette er mer sånn «tak» av smerter/nervesmerter på en en måte, fikk meg til å hyle til

Akkurat nå, elina777 skrev:

Bare når jeg har vært innlagt, men Ibux hjelper vel så bra, men dette er mer sånn «tak» av smerter/nervesmerter på en en måte, fikk meg til å hyle til

Ok. Hørtes ikke godt ut nei. Håper du får hjelp med det da. 

Annonse

2 minutter siden, elina777 skrev:

Men trenger jeg egentlig xeplion så lenge jeg tar litium? Men så var jeg jo åndebesatt 

Har vært besatt jeg og, det kaller de psykose og da trenger man ap. Men skjønner, er veldig ambivalent til medisiner selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...