Gå til innhold

ISW: ekstrasystoler og sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg håper det er ok at jeg spør deg, da jeg ser at du kan litt om ekstrasystoler. Jeg har ikke sett så mye om det i forbindelse med det jeg lurer på. I det siste har jeg begynt å få ekstrasystoler under sex eller onanering. Det skremmer meg og ødelegger liksom moroa litt. Er det noe jeg bør bekymre meg for? Ingen før og ingen etter, bare under disse aktivitetene. Er forresten kvinne på 25 år.

Anonymkode: 76525...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 

Ja, enig i at dette kan ødelegge moroa litt.

Alt som øker mengden adrenalin i blodet (inkl. sex) kan øke antallet ekstraslag. Det er irriterende, men helt ufarlig å få ekstraslag under sex. Det er vanligere enn ved løping, der man har raskere puls men mindre adrenalin. 

Du kan bare kose deg og prøve å tenke minst mulig på ekstraslagene. Er du svært plaget av adrenalinutløste ekstraslag kan betablokker hjelpe, men det er kanskje både drastisk og unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hei! 

Ja, enig i at dette kan ødelegge moroa litt.

Alt som øker mengden adrenalin i blodet (inkl. sex) kan øke antallet ekstraslag. Det er irriterende, men helt ufarlig å få ekstraslag under sex. Det er vanligere enn ved løping, der man har raskere puls men mindre adrenalin. 

Du kan bare kose deg og prøve å tenke minst mulig på ekstraslagene. Er du svært plaget av adrenalinutløste ekstraslag kan betablokker hjelpe, men det er kanskje både drastisk og unødvendig.

Okei. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Jeg skal prøve å overse ekstraslagene :)

Anonymkode: 76525...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...