AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Hei. Jeg håper det er ok at jeg spør deg, da jeg ser at du kan litt om ekstrasystoler. Jeg har ikke sett så mye om det i forbindelse med det jeg lurer på. I det siste har jeg begynt å få ekstrasystoler under sex eller onanering. Det skremmer meg og ødelegger liksom moroa litt. Er det noe jeg bør bekymre meg for? Ingen før og ingen etter, bare under disse aktivitetene. Er forresten kvinne på 25 år. Anonymkode: 76525...151 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Hei! Ja, enig i at dette kan ødelegge moroa litt. Alt som øker mengden adrenalin i blodet (inkl. sex) kan øke antallet ekstraslag. Det er irriterende, men helt ufarlig å få ekstraslag under sex. Det er vanligere enn ved løping, der man har raskere puls men mindre adrenalin. Du kan bare kose deg og prøve å tenke minst mulig på ekstraslagene. Er du svært plaget av adrenalinutløste ekstraslag kan betablokker hjelpe, men det er kanskje både drastisk og unødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 2 minutter siden, issomethingwrong skrev: Hei! Ja, enig i at dette kan ødelegge moroa litt. Alt som øker mengden adrenalin i blodet (inkl. sex) kan øke antallet ekstraslag. Det er irriterende, men helt ufarlig å få ekstraslag under sex. Det er vanligere enn ved løping, der man har raskere puls men mindre adrenalin. Du kan bare kose deg og prøve å tenke minst mulig på ekstraslagene. Er du svært plaget av adrenalinutløste ekstraslag kan betablokker hjelpe, men det er kanskje både drastisk og unødvendig. Okei. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Jeg skal prøve å overse ekstraslagene Anonymkode: 76525...151 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.