Gå til innhold

Får ikke mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg hadde samleie den 12 oktober med kondom. Samleien varte veldig kort og gutten kom ikke i meg. Han prøvde å penetrere meg to ganger (med kondom) men kom ikke helt inn pga dårlig glid og vi valgte derfor å bare avslutte forsøket på sex pga dårlig glid. Men etter å ha prøvd å penetrere meg så la gutten seg over meg uten beskyttelse på underlivet sitt og gnisde sitt underliv inntil mitt, i tillegg så slo han penisen på underlivet mitt. Selv om han ikke spermet er jeg redd der kom ut noe lystdråper og gjorde meg gravid. En uke etter opplevde jeg en god del brun utflod og den 30.oktober ventet jeg menstruasjon som ikke har kommer. I dag den 6.november tok jeg graviditetstest med sånn digital test som viser gravid/ikke gravid og var ikke gravid. Jeg er nå en uke over ventet menstruasjon og opplever en del mensmurringer uten å ha mensen. Hva kan årsaken til forsinket menstruasjon være? Jeg tisset forresten med morgen urin og merket at urinen var veldig hvit/blank, kan det ha gitt meg feil resultat? Siste menstruasjon varte fra 27.sept til 3.okt. Jeg er jente på 24 år, går ikke på prevensjon og er frisk ellers 

Anonymkode: 10a0c...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om han ikke spermet er jeg redd der kom ut noe lystdråper og gjorde meg gravid. En uke etter opplevde jeg en god del brun utflod og den 30.oktober ventet jeg menstruasjon som ikke har kommer. I dag den 6.november tok jeg graviditetstest med sånn digital test som viser gravid/ikke gravid og var ikke gravid.

Jeg vet ikke hvorfor du ikke får mensen, men du er ikke gravid, og det er sikkert ikke noe farlig. Jeg tror det er mange som har opplevd at det har kommet litt farget utflod iblant og at "selve" mensen da har blitt litt forsinket. Det har i hvert fall hendt meg enkelte ganger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det kan være mange årsaker (ut over graviditet) til at det ikke kommer menstruasjon. Felles er at det ikke har vært eggløsning. Urinens farge kan ikke påvirke testen. Se det an og gå til lege hvis menstruasjonen ikke kommer innen 2-3 måneder.

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...