Gå til innhold

både negative og positive tester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei siste mens vær 7 september og siden da har jeg fått positive og negative tester noen ganske sterke andre ganske svake både med morgen urin og kvelds urin... har ikke snakket om dette med legen siden jeg er bare 19 så er litt flau over det. 

men hva kan være årsaken til dette? at jeg får så mange forskjellig svar. 

tenker at jeg ikke er gravid, men får ikke mensen... siste gang kom den når den skulle.. vet jeg har pcos, men mensen er faktisk ganske regelmessig. mellom 35-42

Anonymkode: c8af5...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies jo at en test kan vise feil negativt, men at den ikke viser feil positivt så sjansen for at du er gravid er nok temmelig stor. Ikke vent, men bestill time hos legen i morgen dersom du vurderer abort (mulig jeg misforstår deg, men jeg tolker deg dithen?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Det sies jo at en test kan vise feil negativt, men at den ikke viser feil positivt så sjansen for at du er gravid er nok temmelig stor. Ikke vent, men bestill time hos legen i morgen dersom du vurderer abort (mulig jeg misforstår deg, men jeg tolker deg dithen?).

hei, takk for raskt svar! 

hmm, så jeg kan være gravid ja... Da skal jeg til legen så fort jeg kan:o skal ringe i morgen. 

Nei, vil ikke ha barn riktig enda:) men først må jeg bekrefte

Anonymkode: c8af5...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Eggløsningstester kan det være stor usikkerhet om, men graviditetstester er til å stole på. Det blir vel avklart ganske fort. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...