Gå til innhold

Fluanxol mot angst og uro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med fluanxol mot angst og uro? Psykiateren ønsker at jeg skal prøve det, men jeg er litt skeptisk.

Anonymkode: 7aa88...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har stått på Fluanxol i en årrekke, men det er primært mot tankekjør. Pga lav dose kan jeg få noen "anfall" i året, men sånn får det bare være. Jeg er ikke plaget av angst og uro lenger heller. Selvfølgelig må man ta med i vurderingen, om man skal begynne på denne medisinen, hvilke bivirkninger man er villig til å leve med. Jeg har har vært veldig heldig og har ikke bivirkninger i det hele tatt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gondor skrev:

Jeg har stått på Fluanxol i en årrekke, men det er primært mot tankekjør. Pga lav dose kan jeg få noen "anfall" i året, men sånn får det bare være. Jeg er ikke plaget av angst og uro lenger heller. Selvfølgelig må man ta med i vurderingen, om man skal begynne på denne medisinen, hvilke bivirkninger man er villig til å leve med. Jeg har har vært veldig heldig og har ikke bivirkninger i det hele tatt.

 

Hva mener du med "anfall"?

Anonymkode: 7aa88...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det for mange år siden, tok det kanskje i et drøyt halvår. Men jeg merket ikke noe til det. Seroquel (Quetiapin) funker veldig mye bedre for meg. Både mot tankekjør og som stabilisator. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.11.2018 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "anfall"?

Anonymkode: 7aa88...dcd

Jeg mener at jeg får tankekjør som er så intenst og j...lig at jeg nesten blir gal. Det er helt forferdelig og jeg må doble dosen og jeg bare ligger i sengen og kjefter høyt til alle stemmene. Jeg har ikke hatt tankekjør på en stund og er blitt så oppesen at jeg har begynt å legge planer. Jeg har brent meg på dette før så nå har jeg implementert i planene at jeg kanskje blir i dårlig form og ikke får gjort en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...