Gå til innhold
AnonymBruker

Uvirkelighetsfølelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette er rart... men jeg har til tider opplevd noe veldig rart, helt siden jeg var barn. En sjelden gang når jeg ser meg i speilet så føles alt helt fjernt, får en sånn: hvem er jeg? Kjenner liksom ikke igjen meg selv, føler meg litt ut av kroppen på en måte. Ekstremt ubehagelig. Det varer en stund, så føles alt normalt igjen. Vanskelig å forklare helt hvordan det føles.

hva er dette?

Anonymkode: b21c4...5ce

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Depersonalisering/derealisering er vanlig ved både lette og tyngre psykiske lidelser. Har du en angstlidelse eller noe, kan dette være forklaringen.

Anonymkode: eee76...c0d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bergogdal
På 7.11.2018 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Dette er rart... men jeg har til tider opplevd noe veldig rart, helt siden jeg var barn. En sjelden gang når jeg ser meg i speilet så føles alt helt fjernt, får en sånn: hvem er jeg? Kjenner liksom ikke igjen meg selv, føler meg litt ut av kroppen på en måte. Ekstremt ubehagelig. Det varer en stund, så føles alt normalt igjen. Vanskelig å forklare helt hvordan det føles.

hva er dette?

Anonymkode: b21c4...5ce

Dette kunne vært skrevet av meg, helt merkelig å lese. Jeg har nøyaktig de samme opplevelsene som deg, helt siden barndommen for min del også. Skulle veldig gjerne visst hva dette kommer av for jeg synes det er skremmende når det skjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Å herregud! Akkurat det har jeg opplevd mange ganger. Ser meg i speilet og er helt fremmed for meg selv . Ut av kroppen ja. Hatt det fra tidlig ungdom, kanskje barn. Jeg vil tro jeg opplever det sånn 2-3 ganger i året i snitt. Utrolig ubehagelig. Jeg skulle også gjerne visst hva det var. Har lurt på om det er en form for epilepsi.

Anonymkode: 2703a...fea

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her