Gå til innhold

Vaskehjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet i august og endelig har jeg somlet meg til å skaffe meg vaskehjelp.  Hun kommer og vasker leiligheten på mandag.  Jeg gleder meg;). 

Hvor mange av dere har vaskehjelp?

Anonymkode: c30f4...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ER vaskehjelp 

Anonymkode: a4c6a...1e7

ok, vil det si at du jobber som vaskehjelp?  Jobber du i så fall for et firma, eller selvstendig?

Anonymkode: c30f4...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har vaskehjelp annenhver uke, men får kun det aller nødvendigste gjort, det er langt fra snakk om en nedvask av huset. Skulle gjerne hatt vaskehjelp til mer, f.eks. klesvask/stryk/rydd, orden i diverse skap med mer, enklere vedlikehold i huset etc. Diskuterte dette senest i går med en (utelandsk kvinne) som hadde vaskehjelp/hushjelp 4 timer hver eneste dag, blant annet til forberedende matlaging. Tror fort jeg kunne vent meg til det ;) . Men spørsmålet er om jeg egentlig ønsker å venne meg til å leve slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xtra skrev:

Ja, vi har vaskehjelp annenhver uke, men får kun det aller nødvendigste gjort, det er langt fra snakk om en nedvask av huset. Skulle gjerne hatt vaskehjelp til mer, f.eks. klesvask/stryk/rydd, orden i diverse skap med mer, enklere vedlikehold i huset etc. Diskuterte dette senest i går med en (utelandsk kvinne) som hadde vaskehjelp/hushjelp 4 timer hver eneste dag, blant annet til forberedende matlaging. Tror fort jeg kunne vent meg til det ;) . Men spørsmålet er om jeg egentlig ønsker å venne meg til å leve slik.