Gå til innhold

kupton/andre. Ved et uhell tok jeg for mye.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar fast 10 mg Sobril, men ved et uhell tok jeg 3 Imovane x 7,5 mg. Skulle ta 2, men så etterpå at det mangla 3 i den nye pk.. Er dette farlig? Bør jeg ringe ambulansen??

Anonymkode: 8ed1c...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Jeg tror Giftsentralen har åpent døgnet rundt ellers kan man ringe legevaktslegen å spørre på stedet der hvor man bor tror jeg. Medisiner vet jeg bare litt om de jeg selv tar og engang fikk av spesialist med veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gå og legg deg. Du trenger ikke gjøre noe annet enn å passe bedre på i fremtiden. 

Anonymkode: 652c9...e98

Takknemlig for at du gidda å svare... Legger meg nå, kjenner at tablettene begynner å virke..

Anonymkode: 8ed1c...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takknemlig for at du gidda å svare... Legger meg nå, kjenner at tablettene begynner å virke..

Anonymkode: 8ed1c...e59

Sov godt:-)

Anonymkode: 652c9...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Maggie55 skrev:

Giftsentralen svarer på medisinspørsmål hele døgnet. Telefon dit er 22 59 13 00

Takk, men ringer ikke dit nå når jeg er så dopa. Dette går nok bra. Mente ikke bekymre noen. 

Anonymkode: 8ed1c...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Vi tåler ikke alle alt likt det er jo selvsagt sant og sånt.. Men de er veldig greie å prate med der og gir uansett av sine beste råd tror jeg. Man sover bedre når man har fått litt info kanskje å tenke på tenkte jeg. Men vi har det alle på vår måte. Jeg sliter veldig med for store matinntak og nå sitter jeg her å  knasker " Bokstavkjeks" som jeg husker min mor engang kjøpte også. Som hun sa hun var veldig fortvilt " Aner ikke hvorfor jeg bare gikk inn å kjøpte akkurat " Bokstavkjeks" Rart hva man assosierer og tenker av rasjonelle og irrasjonelle tanketråder inne i seg selv av og til.

Det er ikke alt som er så lett bare tror jeg.

Håper alt går bra med deg. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De medikamentene er ikke særlig giftige, skal mye til før det blir en farlig overdose om man ellers er fysisk frisk. Å ta for mye stadig vekk er uheldig med tanke på toleranseutvikling og avhengighetsrisiko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kupton psykolog siden mange spør etter ham?

Anonymkode: dbf26...00a

Det tror jeg ikke. Virker som han kan veldig mye om medisiner, så vil heller tro han er lege, kanskje med spesialisering i psykiatri.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kupton psykolog siden mange spør etter ham?

Anonymkode: dbf26...00a

Han er iallefall veldig klok og fornuftig, en fin person å ha her på Dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...