Gå til innhold

Kupton. I en fortvilet situasjon.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei kvinne med familie. Isolerer meg mer og mer. Bruker store doser beroligende og sovemedisiner. Klarer ikke å gjøre noe sammen med familien fordi "stemmen i hodet" sier jeg ikke kan.. Klarer ikke kontakte legen heller.. Kjennes ut i kroppen som jeg har influensa, eller er alvorlig syk.. Bør jeg øke ap?? Har tatt en større dose tidligere år, men de siste ca 3 åra har jeg tatt en liten dose..Dette går ikke stort lengre og jeg er nokså desperat..

Anonymkode: 3db4b...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er overbevist om at du kan klare å kontakte legen din. Du klarer jo å skrive her? 

Av og til kan man forveksle det at man ikke klarer _alt_, med at man ikke klarer _noe_. Selv om du har det vanskelig, så klarer du å bestille time hos legen og møte opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser at du var bedre før. Da brukte du større doser AP, og mindre doser beroligende og sovemedisiner. En naturlig forslag ut fra det er at du går tilbake til den medisinering du hadde tidligere - mer AP, mindre B-preparater.

Jeg er helt enig med frosken i at du bør snakke med legen din snarest. Du klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...