Gå til innhold

brukes ordet "blå-stå" om menn får superhard ereksjon??


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg kom på blå-stå ordet i går, mens jeg tengte på nye ord. er det noe som kalles "at mannen fikk blå-stå"? og kan tissen bli så hard når den er i stå under ereksjon, at den faktisk kan bli blålig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg kom på blå-stå ordet i går, mens jeg tengte på nye ord. er det noe som kalles "at mannen fikk blå-stå"? og kan tissen bli så hard når den er i stå under ereksjon, at den faktisk kan bli blålig?

Har jeg aldri hørt, men det betyr på ingen måte at det ikke er et kjent uttrykk. Har dog aldri sett en stiv penis være blå, noe mørkere enn vanlig kan den nok bli, men blå har jeg aldri sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Blomsterfluen said:

jeg kom på blå-stå ordet i går, mens jeg tengte på nye ord. er det noe som kalles "at mannen fikk blå-stå"? og kan tissen bli så hard når den er i stå under ereksjon, at den faktisk kan bli blålig?

Nei, den blir ikke så hard at den blir blå, men dette er mer i overført betydning, fordi vi sier, for å skryte selvsagt, at den blir hard som stål og stål kan ha en blålig farge, derfor begrepet at den blir blå. Hardere kan det ikke bli altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, mrxx skrev:

Nei, den blir ikke så hard at den blir blå, men dette er mer i overført betydning, fordi vi sier, for å skryte selvsagt, at den blir hard som stål og stål kan ha en blålig farge, derfor begrepet at den blir blå. Hardere kan det ikke bli altså:-)

Er blå-stå et uttrykk altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
18 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg kom på blå-stå ordet i går, mens jeg tengte på nye ord. er det noe som kalles "at mannen fikk blå-stå"? og kan tissen bli så hard når den er i stå under ereksjon, at den faktisk kan bli blålig?

Gratulerer med å berike det norske språket! Jeg fant ingen google-treff på "blå-stå", så det begrepet er nok din oppfinnelse. Tidligere har du lansert begrepet "innpåklengende" som jeg bruker så ofte jeg har sjansen. 

Jeg mener det er noe lilla/blått i fargen på et erigert penishode, så uttrykket gir mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gargamel skrev:

Gratulerer med å berike det norske språket! Jeg fant ingen google-treff på "blå-stå", så det begrepet er nok din oppfinnelse. Tidligere har du lansert begrepet "innpåklengende" som jeg bruker så ofte jeg har sjansen. 

Jeg mener det er noe lilla/blått i fargen på et erigert penishode, så uttrykket gir mening.

takk :). avogtil bare popper det opp nye ord i hoset på meg. det er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...