Gå til innhold

Er du en god " menneskekjenner".Ser du mennesket bak " maska"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller blir du lett skuffet når du forstår når folk virkelig er? Eller oppdager hvor feil dine antagelser var? Hvordan håndtere slik situasjon?

Anonymkode: 9269d...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Grunn til å tro det ja. Når man ser folk stå frem i avisa med fotografier og intervjuer som man har gått mange år i samme klasse som i barneskolen og vokste opp bare noen kvartaler unna vedkommende. Til og med fotografier som etter all mulig logikk må ha vært av vedkommendes bror eventuelt. Ja da ringer det bjeller liksom.Hvorfor noen lyver seg eldre og noen yngre. Uansett merkelig.

Anonymkode: 9269d...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår selvsagt at vi alle ønsker å fremstå best og mest mulig interessante men det er mindre og mindre man kan stolenpå i avisene synes jeg. Ikke bare dette.

Anonymkode: 9269d...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller blir du lett skuffet når du forstår når folk virkelig er? Eller oppdager hvor feil dine antagelser var? Hvordan håndtere slik situasjon?

Anonymkode: 9269d...5ed

Jeg « senser» raskt hvordan folk er. Ofte stemmer det ikke med fasaden og da blir det vanskelig å forholde seg til den personen. Noen har jeg likevel tatt veldig feil av. Mennesker som jeg har åpnet meg for og stolt på. Så har de « trampet» helt inn i sjela mi og såret meg dypt. Desverre har jeg blitt mer på vakt og kanskje gått glipp av gode vennskap pga det. 

Anonymkode: 96b13...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kan være misforståelser eller feilantagelser eller egen angst eller at der er ting man bare må ha interesse for tror jeg.

Anonymkode: 9269d...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2018 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Eller blir du lett skuffet når du forstår når folk virkelig er? Eller oppdager hvor feil dine antagelser var? Hvordan håndtere slik situasjon?

Anonymkode: 9269d...5ed

Jeg opplever det mer motsatt jeg, blir overrasket på en positiv måte når jeg får vite mer om folk og forstår litt bedre hvordan de er. Men kanskje det er forskjellig etter hvem man er heldig å møte. 

Men det må være vanskelig hvis man ofte blir skuffet over at ens antakelser er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...