Gå til innhold

Innlagt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke min erfaring fra dps i alle fall. Der må du ut på den datoen de bestemmer ved innskrivelsessamtalen. Prøvde meg en gang, og fikk to dager ekstra. På de to dagene ble jeg selvsagt helt frisk, og kunne dra hjem uten store vansker og problemer! Rart hva to dager ekstra kan gjøre, altså! (ironi)

Anonymkode: fb6b7...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke min erfaring fra dps i alle fall. Der må du ut på den datoen de bestemmer ved innskrivelsessamtalen. Prøvde meg en gang, og fikk to dager ekstra. På de to dagene ble jeg selvsagt helt frisk, og kunne dra hjem uten store vansker og problemer! Rart hva to dager ekstra kan gjøre, altså! (ironi)

Anonymkode: fb6b7...5ac

Ble du lagt inn på nytt etter det eller ble du frisk etter en stund uten å legges inn?

Anonymkode: 2148a...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble du lagt inn på nytt etter det eller ble du frisk etter en stund uten å legges inn?

Anonymkode: 2148a...bc8

Jeg ble fulgt videre opp poliklinisk etter utskrivelde. Etterhvert gikk det bedre. :)

Anonymkode: fb6b7...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke min erfaring fra dps i alle fall. Der må du ut på den datoen de bestemmer ved innskrivelsessamtalen. Prøvde meg en gang, og fikk to dager ekstra. På de to dagene ble jeg selvsagt helt frisk, og kunne dra hjem uten store vansker og problemer! Rart hva to dager ekstra kan gjøre, altså! (ironi)

Anonymkode: fb6b7...5ac

Bestemmer de utskrivelsesdato førte dag du kommer der? Det har jeg aldri vært borti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Bestemmer de utskrivelsesdato førte dag du kommer der? Det har jeg aldri vært borti. 

Ja, det har de gjort de gangene jeg har vært innlagt. Ikke selve datoen kanskje, men de sier "en uke", "to uker", osv. 

Anonymkode: fb6b7...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har de gjort de gangene jeg har vært innlagt. Ikke selve datoen kanskje, men de sier "en uke", "to uker", osv. 

Anonymkode: fb6b7...5ac

Ok. Har jeg aldri opplevd. Tror de tar det etterhvert her og ser det an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Har jeg aldri opplevd. Tror de tar det etterhvert her og ser det an. 

Ok, så bra 

Anonymkode: fb6b7...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk utsatt utskrivelsesdatoen én gang, men da jeg fremdeles var dårlig (dårligere) ved neste dato ble jeg likevel skrevet ut. Uten videre oppfølging, ikke poliklinisk eller noe som helst. 

Det endte med lukka akuttpost to uker etter utskriving.

Og nå sitter jeg her på dps’en igjen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sammenligner en noe som ikke er sammenlignbart. Ved akuttinnleggelser ved alvorlig psykisk sykdom, kan en aldri bestemme varigheten av innleggelsen på forhånd eller ved innleggelse.

Noe annet er planlagte innleggelser av kjente pasienter. Da har en ofte "forvern"/en planleggingssamtale på forhånd der en både setter mål, planlegger arbeidsoppgaver under innleggelsen og avtaler innleggelsens lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble fulgt videre opp poliklinisk etter utskrivelde. Etterhvert gikk det bedre. :)

Anonymkode: fb6b7...5ac

Så flott!

Anonymkode: 2148a...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, elina777 skrev:

Jeg fikk lengre utskrivelsedato fordi jeg vsrvi bedring og den ville de beholde

Da var du heldig.

Anonymkode: 2148a...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da var du heldig.

Anonymkode: 2148a...bc8

Jeg var ansett psykotisk så ikke så rart (men jeg var ikke det. Hadde abilify abstinenser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, elina777 skrev:

Jeg var ansett psykotisk så ikke så rart (men jeg var ikke det. Hadde abilify abstinenser)

Da så, det er ikke rart.

Anonymkode: 2148a...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...