Gå til innhold

Tid på Gardermoen? Ankomst


morsan

Anbefalte innlegg

Hallo :) Har noen relativt fersk erfaring (fortrinnsvis etter at de elektroniske passleserne kom) med hvor lang tid det typisk tar fra man lander fra Langtvekkistan (Asia) til man har vært gjennom passkontroll, hentet bagasjen og kommet seg ut av terminalen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, morsan skrev:

Hallo :) Har noen relativt fersk erfaring (fortrinnsvis etter at de elektroniske passleserne kom) med hvor lang tid det typisk tar fra man lander fra Langtvekkistan (Asia) til man har vært gjennom passkontroll, hentet bagasjen og kommet seg ut av terminalen? 

I går tok det meg max 15-20 minutter :). Men har jo opplevd at det har tatt mye mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 12.02, Xtra skrev:

I går tok det meg max 15-20 minutter :). Men har jo opplevd at det har tatt mye mer. 

Her kunne jeg nesten nøyaktig dele det inn i 20-minutters bolker. ;) Tjue på taksing etc etter at hjula touchy bakken, så tjue fra jeg gikk ut flydøra til passkontroll var gjennomført (automatisk kontroll var dessverre stengt), og så ytterligere tjue på å gå til bagasjehallen og kjapp tur innom tax free, men da sto koffertene og ventet på oss. 😆

Til gjengjeld landet vi 50 minutter før rutetiden (eller 30 fratrukket taksing). 

Uansett - greit vi ikke ba om henting! Det var det jeg vurderte. Men ble så mange usikkerhetsmomenter at det ble tog + taxi. Gikk fint det óg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, morsan skrev:

Her kunne jeg nesten nøyaktig dele det inn i 20-minutters bolker. ;) Tjue på taksing etc etter at hjula touchy bakken, så tjue fra jeg gikk ut flydøra til passkontroll var gjennomført (automatisk kontroll var dessverre stengt), og så ytterligere tjue på å gå til bagasjehallen og kjapp tur innom tax free, men da sto koffertene og ventet på oss. 😆

Til gjengjeld landet vi 50 minutter før rutetiden (eller 30 fratrukket taksing). 

Uansett - greit vi ikke ba om henting! Det var det jeg vurderte. Men ble så mange usikkerhetsmomenter at det ble tog + taxi. Gikk fint det óg!

Alt gikk radig for meg. Gikk dog et minutt eller to fordi han foran meg i passkøen ikke forstod at han skulle åpne passet før skanning 🙄🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2018 den 16.46, Xtra skrev:

Alt gikk radig for meg. Gikk dog et minutt eller to fordi han foran meg i passkøen ikke forstod at han skulle åpne passet før skanning 🙄🤣

Hehe. Da vi var i London tidligere i år opplevde vi en som gjentatte ganger prøvde å skanne EU-kortet sitt, enda det sto store oppslag om at det kun var pass... folk følger ikke med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...